پلیس 10 کیلومتر 2 دزد تهرانی را تعقیب کرد / آنها میخ سپر داشتند

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "محمود مالمیر" رئیس کلانتری 150 تهرانسر گفت: ساعت 5 صبح روز گذشته 5 صبح ماموران گشت کلانتری 150 تهرانسر در بلوار یاس در حال گشت زنی بودند که دو سارق لوازم خودرو را در حین سرقت مشاهده و برای دستگیری وی وارد عمل شدند.

تعقیب و گریز پلیسی

وی با بیان این که سارقان بلافاصله پس از مشاهده ماموران سوار بر موتور سیکلت تیزرو به صورت یکطرفه از محل فرار کردند، افزود: در ادامه ماموران به تعقیب متهمان پرداختند که در نهایت با هوشیاری و سرعت عمل ماموران پس از حدود 10 کیلومتر تعقیب و گریز در نهایت در اتوبان آزادگان هنگامی که سارقان سپرهای فلزی برای پنچر کردن خودرو به سمت ماموران پرتاب می کردند که ماموران چند تیر هوائی شلیک و در نهایت سارقان در میدان فتح دستگیر و به کلانتری انتقال یافتند.

شیوه و شگرد دزدان

سرهنگ "محمود مالمیر" اظهار داشت: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد متهم با شناسایی خودروهای فاقد لوازم بازدارنده در ساعات پایانی شب اقدام به سرقت ضبط و باند آن ها کرده و لوازم سرقتی را به فردی که دارای فروشگاه لوازم لوکس خودرو بوده می فروخت.

رئیس کلانتری 150 تهرانسر بیان کرد: تلاش برای دستگیری مالخر ادامه دارد و در بازجویی به عمل آمده از سارقان دستگیر شده، متهمان به جرم خود مبنی بر 30 فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف که در این رابطه پرونده تشکیل و به مقام قضائی معرفی شدند .

توصیه پلیسی

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد: از لوازم بازدارنده از قبیل دزدگیر و قفل فرمان و یا قفل پدال استفاده کنند که سارقین به راحتی نتوانند به کار خود ادامه دهند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 574569 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟