پسرخاله مخفیگاه پسرخاله اش را لو داد / آن 2 در خیابان ها کمین می کردند +عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "میررضا بهرامی" با اعلام این خبر گفت: ساعت 2 ظهر روز گذشته 16 خردادماه مرد جوانی در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 از به سرقت رفتن خودروی MWM قرمز رنگش از سوی سارقان پراید سوار خبر داد که تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرقت ام وی ام قرمز رنگ

وی افزود: ماموران با حضور در خیابان بهشتی، اطلاع پیدا کردند که مرد جوان پس از بنزین زدن در پمپ بنزین سوار بر خودرویش بود تا اینکه در مقابل یک سوپرمارکت پارک می کند و در حالی که سوئیچ روی خودرو بوده برای خرید به سوپر مارکت می رود که در این لحظه 2 مرد پراید سوار در کنار خودرو پارک کرده و یکی از آنها در چشم بهم زدنی خود را به پشت فرمان خودروی ام وی ام رسانده و پا به فرار می گذارد.

این مقام پلیسی ادامه داد: در صحنه فرار دزدان شاگرد مغازه سوپر مارکت که قصد داشته مانع فرار دزدان شود خود را به خودروی ام وی ام آویزان می کند اما با توجه به حرکت سارق خودرو، پسر جوان روی زمین افتاده و از ناحیه پا دچار جراحت می شود.

تعقیب و گریز دزد و پلیس

رئیس کلانتری 172 حرم عبدالعظیم گفت: ماموران با شناسایی مشخصات خودرو، پلاک انتظامی هر دو خودرو را به گشت های کلانتری گزارش می کنند تا اینکه پس از 2 ساعت ماموران گشت کلانتری خودروی پراید را که 2 هفته قبل در منطقه قلعه نو به سرقت رفت است را مشاهده می کنند و تعقیب و گریز پلیسی آغاز می شود تا اینکه پس از 20 دقیقه طرح مهار خودروی سرقتی متوقف و سارق جوان دستگیر می شود.

سرهنگ بهرامی عنوان کرد: سارق جوان پس از دستگیری پسر خاله اش را لو داد و اعتراف کرد که خودروی ام وی ام قرمز رنگ دست پسرخاله اش است که با هماهنگی های قضائی سارق ام وی ام قرمز رنگ جاده ورامین دستگیر می شود.

پسرخاله های سارق

وی افزود: سارقان که به تازگی از زندان آزاد شدند و از دزدان سابقه دار هستند اعتراف کردند که در مدت زمان 3 ماه 12 فقره سرقت خودرو مرتکب شده اند.

سرهنگ بهرامی در پایان گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 574176 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟