20 جوان با چاقو سلاخی شدند / در بانه رخ داد

به گزارش رکنا، بعد از ظهر روز دوشنبه اختلاف قدیمی مردم ساکن در دو روستا شهرستان بانه در خصوص بهره برداری از منابع طبیعی باعث بروز نزاع و درگیری بین آنها شد.

در جریان وقوع این نزاع ۲۰ نفر از اهالی این دو روستا زخمی شده و به همین دلیل برای مداوا به مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان بانه مراجعه کردند.

در حالی که فرمانده انتظامی شهرستان بانه از عدم ثبت شکایت به دنبال وقوع نزاع در بین اهالی روستا خبر می دهد، که رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان از مراجعه ۲۰ نفر از مصدومان به مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان بانه خبر داد.

محمد شاه ویسی ادامه داد: بر اساس اعلام مراکز بهداشتی و درمانی ۱۸ نفر از افراد مصدوم شده به صورت سرپایی درمان و از بیمارستان ترخیص شده‌اند ولی یکی از افراد هم اکنون در بیمارستان شهرستان بانه بستری است.

وی به آسیب دیدن یکی دیگر از اهالی این روستا اشاره کرد و افزود: متأسفانه یکی دیگر از اهالی این روستا به دلیل شدت آسیب دیدگی از ناحیه سر به بیمارستان شهرستان سنندج اعزام شد.

براساس اعلام منابع محلی درگیری و نزاع بین اهالی دو روستای شهرستان بانه به دلیل نوع بهره برداری از منابع طبیعی مشترک بین آنهاست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 573270 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟