پیامک دردسرساز عذرخواهی در قتل مرد همسایه!

به گزارش رکنا، دوازدهم فروردین‌ماه سال ۹۷ زن و مردی میانسال پیکر بیهوش پسر 30 ساله شان به نام امید را به بیمارستانی در پیشوا رساندند اما امید بر اثر ضربه مغزی جان سپرد.

پدر وی به مأموران گفت: پسرم بیرون بود .او سوار بر ماشین به خانه آمد اما حالش خوب نبود. چند دقیقه نگذشته بود که حالش بد شد و از هوش رفت. وقتی او را به بیمارستان رساندیم گفتند دچار ضربه مغزی شده است. احتمالاً یک نفر با پسرم درگیر شده و او را کتک زده است .

با این ادعاجسد به پزشکی قانونی منتقل شد و کارشناسان علت مرگ را ضربه مغزی اعلام کردند. به این ترتیب پلیس به بررسی پرداخت .آخرین پیامک ارسال شده از طرف پسر همسایه به نام نوید بود که در آن نوشته بود «بابت اینکه عصبانی شده‌ام عذرخواهی می کنم ».

با این پیامک پسر همسایه بازداشت شد .وی گفت: من و برادرم از میهمانی به خانه برمی گشتم که امید را سوار ماشین دیدیم .او حالت طبیعی نداشت و مست بود. او با ماشین و با سرعت زاد به سمتم آمد که به او اعتراض کردم و شروع به فحاشی کرد او می خواست دعوا راه بیاندازد که برادرم وساطت کرد و درگیری لفظی تمام شد و ما وارد خانه شدیم .دقایقی نگذشته بود که امید پیامکی برایم ارسال کردم و بابت رفتارش از من عذرخواهی کرد . من هم در پیامکی به او گفتم بابت اینکه ااز رفتارش عصبانی شده ام ،معذرت می خواهم .

من اصلا با او درگیر نشده بودم.

به دنبال اظهارات پسر جوان ودر حالی که اولیای وی را در مرگ پسرشان مقصر می دانستند نوید در بازداشت شد و دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد .

در ابتدای جلسه پدر و مادر امید برای قاتل پسرشان حکم قصاص خواستند .

وقتی نوید در جایگاه ویژه ایستاد اتهام قتل را نپذیرفت و گفت: باور کنید من هیچ ضربه ای به مقتول نزدم. درگیری ما لفظی بود. او مست بود و حال طبیعی نداشت که به من فحاشی کرد. من هم می خواستم با او درگیر شوم اما برادرم مانع شد و ما وارد خانه شدیم .همان شب مقتول برایم پیامک ارسال کرد و عذرخواهی کرد و من هم پاسخ او را دادم .ارسال همین پیامک باعث شد به دردسر بی افتم و بی دلیل بازداشت شوم. من بی گناهم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 572766 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟