تیراندازی ناموسی به پسر آبادانی بعد از قرار عاشقانه با آرزو

به گزارش گروه حوادث رکنا، نخستین دقایق بامداد سه شنبه 6 خرداد امسال ماموران پلیس آبادان در جریان تیراندازی به سمت پسر جوانی در منطقه ذوالفقاری قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند که مشخص شد جوان 25 ساله که از ناحیه پهلو هدف گلوله قرار گرفته به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شده است.

تیراندازی در محل قرار ملاقات با دختر جوان

پسر جوان که حسام نام دارد پس از چند روز در حالیکه روی تخت بیمارستان تحت نظر قرار داشت هدف تحقیق قرار گرفت و به ماموران گفت: خودروی پراید یکی از بستگانم را امانت گرفته بودم و دختر مورد علاقه ام را که آرزو نام دارد به منطقه ذوالفقاری رساندم و پس از آن در منطقه ساحلی نزدیک به پل تانکی ابلحسن بودم که 2 جوان موتور سوار در حالیکه صورت شان را پوشانده بودند جلوی راهم را بستند و یکی از آنها با تفنگ کلت که همراهش بود به سمتم شلیک کرد و پا به فرار گذاشتند که دوستانم مرا به بیمارستان رساندند.

دعوای ناموسی

ماموران در گام بعدی تحقیقات از سوی حراست بیمارستان اطلاع پیدا کردند که حسام توسط 3 جوان ناشناس و با یک خودروی پژو پارس بدون پلاک به بیمارستان منتقل شده و 3 مرد جوان، خودرو را در محوطه بیمارستان رها کرده و پا به فرار گذاشته اند.

یک منبع آگاه با تایید این خبر درخصوص تحقیقات پلیسی به رکنا گفت: تناقض گویی های زیادی در اعترافات حسام دیده می شود و در بیمارستان نیز 3 بار مشخصات دروغین از خودش و خانه شان به بیمارستان گزارش کرده بود و جالب اینکه ابتدا ادعا کرد در ایستگاه 10 کوی مقدس هدف گلوله قرار گرفته اما بعد از آن می گوید در بلوار ساحلی دست به این تیراندازی زده است و احتمال می رود این جوان عاملان این تیراندازی را بشناسد.

بنا به این گزارش، احتمالات پلیسی نشان از آن دارد که این درگیری با اختلافات ناموسی صورت گرفته است که تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 572436 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟