قتل خونین در داروخانه / 2 دوست کرجی به جان هم افتادند

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی ارجاع پرونده ای به پلیس آگاهی مبنی بر این که فردی در یک درگیری فیزیکی به دلیل برخورد سرش به لبه جدول دچار مرگ مغزی شده و به قتل رسیده بود، رسیدگی به موضوع در دستورکار اداره جرائم جنایی قرار گرفت.

سرهنگ نادر بیگی افزود: کارآگاهان در بررسی های اولیه خود متوجه شدند مقتول در روز حادثه به محل کار قاتل در یک داروخانه رفته و به دلیل اختلافی که داشتند با همدیگر درگیر شده و در این درگیری قاتل ضمن ضرب و شتم مقتول او را هل داده بود که در اثر آن متوفی نقش زمین شده و سرش به جدول کنار خیابان برخورد کرده بود.

اختلافات مالی عامل قتل مرد 46 ساله کرجی

او گفت: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم را در منطقه اشتراکی کرج شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ نادربیگی افزود: در بازجویی های صورت گرفته متهم در ابتدا منکر درگیری با مقتول بود اما با مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و به قتل به دلیل اختلاف مالی اقرار کرد.

رئیس پلیس آگاهی البرز با بیان این که متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد، گفت: یک آن عصبانیت و عدم کنترل خشم می تواند تبعات جبران ناپذیری داشته باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 571448 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟