670 تبهکار پایتخت در تله پلیس / جزییات سی و پنجمین طرح رعد پلیس

 به گزارش رکنا، سردار حسین رحیمی گفت: این افراد در قالب ۲۱ باند فعالیت می‌کردند که بالغ بر ۲ هزار و ۱۷۰ قلم کالای مکشوفه کشف شده است.

کشف میلیاردی اموال سرقتی

سردار رحیمی گفت: ۹ و نیم میلیارد تومان ارزش اموال کشف شده از این افراد است.

رئیس پلیس تهران گفت: ۳ قبضه سلاح جنگی و ۳۴ قطعه سلاح سرد کشف شده است.

وی ادامه داد: حدود ۳۹ دستگاه موتورسیکلت و ۱۳ دستگاه موتورسیکلت در شب گذشته توقیف شدند که این خودروها و موتورسیکلت دور دور می‌کردند و مزاحمت خیابانی ایجاد می‌گردند.

به گفته سردار رحیمی ۱۰۸ کیلو انواع مواد مخدر در طرح رعد ۳۵ کشف و ۱۴۴ هزار قلم انواع اقلام قاچاق هم کشف شده است.

دستگیری ۲۳ دلال ارز در تهران

سردار رحیمی گفت: طرح شناسایی دلالان ارزی همچنان ادامه دارد و روز گذشته ۲۳ نفر از دلالان ارزی که در فضای مجازی و حقیقی جولان می دادند را دستگیر کردیم که همراه اینها ۸۰ میلیارد ریال ارز خارجی بوده است.

برخورد با احتکارکنندگان خودرو

وی گفت: برخورد با احتکار خودرو توسط پلیس های تخصصی تهران بزرگ انجام می شود و طی ۴۸ ساعت گذشته ۵ پارکینگ و انبار کشف شده که در این مکان ها حدود ۵۴۰ خودرو از محصولات ایران خودرو و سایپا احتکار شده بودند.

رئیس پلیس تهران بزرگ ادامه داد: بحث قرص های تقویتی و باشگاه های ورزشی همچنان در رصد پلیس هستند و ۵.۵ میلیون عدد قرص ورزشی تاریخ مصرف گذشته در سی و پنجمین طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت کشف شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان گفت: سه تن شیر خشک هم که اغلب فاسد بودند در این مرحله از طرح رعد کشف شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 569496 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟