مهناز زن تهرانی در خانه اش کشته شد / مخفیگاه فرشاد و پسرش کجاست؟!

به‌گزارش رکنا،  ساعت 11:10 جمعه گذشته، مرد جوانی با پلیس تماس گرفت و گفت: خواهرم تلفن همراهش را جواب نمی‌دهد و در خانه را هم باز نمی‌کند. همسایه‌ها می‌گویند از دیروز که صدای داد و فریاد از خانه‌اش شنیده‌اند دیگر خبری از او نداریم. مهناز با شوهرش مشکل داشت اما حالا شوهرش فرشاد هم تلفنش را جواب نمی‌دهد. نگران او شده‌ایم ومی‌خواهیم که وارد خانه‌اش شویم.

ناپدید شدن پدر و پسر بعد از مرگ مهناز در تهران

به‌دنبال این تماس و پس از هماهنگی‌های قضایی مأموران کلانتری 112 ابوسعید با بازپرس کشیک قتل پایتخت، آنها وارد خانه زن جوان شدند. با ورود به خانه در سالن پذیرایی آنها با جسد زن 43 ساله در حالی مواجه شدند که علت مرگ مشخص نبود.

برادر مهناز که با پلیس تماس گرفته بود در تحقیقات گفت: مدتی قبل، ارثیه پدری‌مان را تقسیم کردیم و خواهرم سهمش را در یک حساب بانکی گذاشت. شوهر مهناز مدام به خواهرم می‌گفت پول را از حسابت خارج کن و خانه یا ماشین بخر. اما خواهرم با این پیشنهاد موافق نبود و دعواهای آنها حتی تا سه روز قبل هم ادامه داشت.

درگیری فرشاد و مهناز در تهران جنایت خانوادگی را رقم زد

او ادامه داد: سه روز قبل فرشاد که در یکی از شرکت‌های دولتی مشغول به کار است مرخصی گرفته و دیگر به محل کارش نرفته. دیروز با خواهرم تماس گرفتیم اما نه او جواب تلفن‌ها را داد نه شوهرش. نگران شدیم و چون آنها اختلاف هم داشتند، نگرانی ما بیشتر شد. معلوم بود حتی پسر 12 ساله‌شان هم نیست وگرنه او تلفن خانه را پاسخ می‌داد. به همین خاطر نگران شدیم و از شهرستان محل زندگی‌مان که یکی از شهرهای شمالی کشور است راهی تهران شدیم. اما اینجا با جسد خواهرم رو به رو شدیم.

در تحقیق از همسایه‌ها، مشخص شد که روز پنجشنبه صدای درگیری مهناز و همسرش را شنیده‌اند اما بعد از دقایقی صدا قطع شده و بعد از آن کسی مهناز و شوهر و بچه‌اش را ندیده است. باتوجه به مشکوک بودن مرگ زن جوان و نامشخص بودن سرنوشت شوهر و پسر 12 ساله آنها، بازپرس مصطفی واحدی از شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران دستور تحقیق و ردیابی در این پرونده و همچنین بازداشت فرشاد ومشخص شدن سرنوشت پسر نوجوان را صادر کرد. همچنین جسد به پزشکی قانونی فرستاده شد تا علت مرگ مشخص شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 568623 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟