خارجی های مقیم تهران از این 3 مرد مخوف وحشت دارند! + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه کرم یوسفوند رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت گفت: 2 فروردین ماه امسال 2 تن از اتباع افغانی با حضور درکلانتری 170 کهریزک اعلام داشتند، در روز اول عید از واوان به مقصد شورآباد سوار  خودروی پراید با دونفر سرنشین و یک نفر راننده شده که در طول مسیر و قبل از رسیدن به مقصد در نزدیکی شورآباد سرنشینان خودرو با استفاده از سلاح سرد و تهدید به کشتن مبلغ 30 میلیون ریال وجه نقد- دو دستگاه تلفن همراه –ساعت مچی-گردنبند طلا و لوازم شخصی آنها را سرقت کردند.

زورگیران خشن

این مقام انتظامی تصریح کرد: شاکیان که قصد بازکردن در  خودرو را داشتند، با ضربات سلاح سرد سارقان از ناحیه سر مجروح و در نهایت پس از پرت کردن مال باختگان به بیرون خودرو از محل متواری می شوند.

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود : با توجه به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار تیم مبارزه با سرقتهای خاص پایگاه نهم قرارگرفته و مسیر تردد مال باختگان و خودروی سارقان بصورت میدانی مورد بررسی و بازدید کارآگاهان قرار گرفت.

سرنخ پلیسی

وی در ادامه گفت : کارآگاهان در گام اول به محل های تردد خودروی سارقان را مراجعه و موفق می شوند شماره پلاک خودروی سارقان را بدست بیاورند.

این مقام انتظامی گفت: با سرنخ بدست آمده کارآگاهان با هماهنگی قضائی مالک خودرو به نام محمود 36 ساله ساکن شهرستان اسلامشهر را طی عملیاتی غافلگیرانه در بیست و یکم اردیبهشت ماه دستگیر می کنند که در همان بدو دستگیری متهم لب به اعتراف گشوده و به سرقت از شکات با همدستی دو تن از دوستانش به نام های کامران و هادی که ساکن اسلامشهر بودند معترف می شود .

وی ابراز داشت: با اعتراف صریح محمود بلافاصله کارآگاهان با هماهنگی قضائی برای دستگیری متهمان دیگر اقدام و موفق می شوند در همان روز در یک عملیات پلیسی هر 2 متهم را دستگیر و خودرویی که سارقان در سرقت از آن استفاده می کردند نیز توقیف و به پارکینگ انتقال دادند.

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت در پایان گفت: با انتقال متهمان به پایگاه نهم ضمن اعتراف به 10 فقره سرقت بعنف از اتباع افغانی تحت پوشش مسافربری در محدوده های کهریزک و حسن آباد فشافویه سرکرده باند را "محمود" معرفی کردند و گفتند از مجموع سرقت ها بیش از یک میلیارد ریال بدست آورده اند که با دستور مقام قضائی برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی مال باختگان در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی می باشند .

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 567785 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟