دسیسه پلید آقای ماساژور در تهران فاش شد +عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت گفت : 18 اسفند ماه فردی با مراجعه به کلانتری 106 نامجو به مأموران اعلام کرد از طریق فضای مجازی با فردی به نام مجید که خود را متخصص در زمینه ماساژ درمانی می دانست آشنا شدم و قرار شد با پرداخته هزینه ای در 17 اسفند ماه به منزلم آمده و مرا ماساژ درمانی کند. پس از حضور متهم در همان دقایق اولیه با تعارف آبمیوه من را بیهوش و اموالی از قبیل وجه نقد - گوشی تلفن همراه و لب تاپم را بسرقت برده است .

سرقت به شیوه بیهوشی

وی تصریح کرد: با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "زورگیری به شیوه بیهوشی" و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 34 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

این مقام انتظامی بیان داشت: با توجه به اظهارات شاکی پرونده و اطلاعات اندکی که شاکی از سارق داشت، کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی با توجه به شیوه و شگرد ارتکاب سرقت و با بهره گیری از همان اطلاعات اندک بدست آمده از متهم پرونده ، موفق به شناسایی سارق می شوند. با شناسایی دقیق متهم پرونده و در بررسی بعمل آمده از سوابق وی مشخص شد که مجید با تشکیل یک کانال در فضای مجازی و تبلیغ گسترده با شماره تماس های مختلف شهروندان را جذب و پس از حضور در منازل آنها با تعارف آبمیوه آنها را بیهوش و اموال با ارزشی را سرقت می کند.

دستگیری ماساژور فریبکار

وی اضافه کرد: کارآگاهان پایگاه سوم ، با شناسایی محل سکونت مجید در شهر کرج ، با هماهنگی مقام قضائی به این شهرستان اعزام و موفق به دستگیری وی می شوند .

سرهنگ دستخال ابراز داشت: متهم پس از دستگیری و انتقال به پایگاه سوم پلیس آگاهی صراحتا به سرقت به شیوه بیهوشی از شاکی پرونده اعتراف کرد، همچنین متهم به انجام سرقت های مشابه دیگر در مناطق مختلف شهر تهران معترف که با تلاش کارآگاهان تعداد دیگری از مال باختگان و شاکیان پرونده شناسایی و برای طرح و پیگیری شکایت به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ دعوت شدند .

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت : ارزش ریالی مجموع سرقت هایی که توسط متهم انجام شده بالغ بر 2 میلیارد ریال می باشد که در ادامه رسیدگی به پرونده ، قرار قانونی از سوی مقام قضائی صادر و تحقیقات برای شناسایی سایر شاکیان و مال باختگان احتمالی پرونده ، همچنان در دستور کار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد .

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 567784 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟