بازداشت مردی که خلافکاران جنوب تهران همه نمک گیرش بودند!

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: با شکایت تعدادی از شهروندان محله "نعمت آباد" مبنی بر اینکه یکی از اهالی محل با همکاری یکی از همدستانش محل سکونتش را پاتوق توزیع مواد مخدر توزیع تبدیل کرده است و تعدادی افراد مشکوک به این محل تردد دارند، بررسی موضوع در اختیار ماموران پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

مواد فروش 25 ساله

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ توضیح داد: نشانی اعلامی تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار گرفت و مشخص شد که جوان 25ساله با همکاری یکی از دوستانش مقداری مواد مخدر از قاچاقچیان مواد مخدر تهیه و پس از انتقال به محل سکونتش در حال خرده فروشی مواد مخدر است که تردد این افراد به در محل موجب نارضایتی اهالی محل را فراهم آورده اند.

این مقام انتظامی افزود: با تایید صحت خبر و هماهنگی های قضائی، اکیپی از ماموران پایگاه دهم این پلیس به مخفیگاه متهمان اعزام و موفق شدند علاوه بر متهم اصلی پرونده ، همدست وی را که در حال بسته بندی کردن مواد مخدر بود، دستگیر کنند.

وی ادامه داد: در بررسی بیشتر ماموران اعزامی موفق شدند، 115 کیلو حشیش و 40 کیلو و 600 گرم تریاک کشف شد.

حسنوند در پایان اعلام کرد: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس به جرم ارتکابی اعتراف و با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قضائی روانه دادسرا شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 567444 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟