سرقت مسلحانه از خانه یک زن آبادانی / لوله تفنگ روی شقیقه کی بود؟ +عکس محل سرقت

به گزارش گروه حوادث رکنا، روز جمعه 19 اردیبهشت امسال سارقان مسلح با حضور در خانه ای در منطقه دهکده بریم آبادان دست به سرقت زدند و گریختند.

سرقت مسلحانه از خانه پیرزن

پسر این پیرزن پس از سرقت مسلحانه از خانه مادرش به خبرنگار رکنا گفت: ساعت 20:25 دقیقه جمعه 19 اردیبهشت ماه همراه همسر، مادرم و دو دختربچه ا م و برادرم معلولم پای سفره افطار بودیم که ناگهان 3 مرد ناشناس و نقابدار در حالیکه تفنگ کلاشینکف در دست داشتند وارد خانه شدند.

وی افزود: یکی از مردان نقابدار بعد از مسلح کردن تفنگش، لوله اسلحه را به سمت سرم گرفت و با تهدید خواست تا به سمت گاوصندوق بروم.

عباس زاده ادامه داد: از ترس جان خودم و خانواده ام هر حرفی زدند را انجام دادم و در گاوصندوق را برای آنها باز کردم که دزدان نیم کیلو طلا کویتی که برای مادرم بود را از گاوصندوق برداشتند و سوار بر خودروی پژو سفید که مرد جوانی راننده آن بود شده و پا به فرار گذاشتند.

مرد جوان گفت: چند ماه قبل نیز چند سارق مسلح به همین شیوه خانه یکی از بستگانمان را در منطقه فیه آبادان هدف سرقت مسلحانه قرار دادند و هنوز هیچ یک از متهمان دستگیر نشدند و دیگر در خانه هایمان نیز امنیت نداریم.

بنا به این گزارش، تحقیقات پلیسی در حالی برای دستگیری متهمان ادامه د ارد که دزدان در روزهای گذشته نیز دست به سرقت مسلحانه از چند خانه دیگر زده اند و هنوز هیچ سرنخی از آنها به دست نیامده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

 

کدخبر: 567432 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟