عروس تهرانی با بد کسی ازدواج کرده بود / رازی که در فضای مجازی فاش شد + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه یوسفوند رییس پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت گفت:14 فروردین ماه سال جاری مردی در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 ماموران کلانتری 168 سیزده آبان را درجریان سرقت از منزلش قرار می دهد . با حضور ماموران مشخص می گردد بخش با ارزش لوازم منزل شاکی توسط سارق به سرقت رفته که پس از ثبت اظهارات شاکی پرونده حسب دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای شهرری برای رسیدگی تخصصی به پایگاه نهم پلیس آگاهی واصل می گردد.

فرضیه سرقت از سوی یک آشنا

کارآگاه یوسفوند افزود : با وصول پرونده سرقت، کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه در گام اول تحقیقات با مراجعه به محل وقوع جرم و در بررسی های صورت گرفته مشخص شد هیچ گونه آثار تخریب و شکستگی وجود ندارد و سرقت توسط افراد آشنا اتفاق افتاده است.
این مقام انتظامی بیان داشت : 20 فروردین ماه شاکی به پایگاه نهم مراجعه و با ارائه تصویری به کارآگاهان اعلام می دارد که اتوی برقی خود را در فروشگاه اینترنتی خرید و فروشی مشاهده کرده و مطمئن است که یکی از اموالش است که پس از بررسی ها و تحقیقات صورت گرفته صحت اظهارات شاکی تایید می گردد و با هماهنگی قضایی دستور شناسایی و دستگیری شخص آگهی دهنده در دستور کار قرار می گیرد.

دزد خانه تازه داماد بود

سرهنگ یوسفوند گفت : کارآگاهان با بهره گیری از شیوه های نوین کشف جرم تصویری از مظنون پرونده بدست می آورند که تصویر به روئیت شاکی رسیده و مشخص می گردد مظنون به نام حسین نامزد همسایه طبقه پایین می باشد که با یک عملیات غافلگیرانه متهم در منزل پدری خود واقع در دولت آباد دستگیر و بخشی از اموال شاکی در آنجا کشف می گردد .
با انتقال حسین به پایگاه نهم ابتدا منکر سرقت از منزل شاکی میشود که با مواجه ادله بدست آمده لب به اعتراف گشوده و از روز سرقت به کارآگاهان گفت : در منزل نامزدم بودم که متوجه شدم شاکی قصد مسافرت دارد لذا پس از خروج شاکی از خانه و اطمینان از خالی بودن آپارتمان وی با هل دادن درب واحد وارد خانه شده و شروع به جمع کردن اموال منزل مالباخته نمودم و پس از انتقال به منزل پدرم قصد فروش آنها را در فضای مجازی داشتم که دستگیر شدم.
رییس پایگاه نهم پلیس آگاهی در پایان گفت : با اعتراف صریح متهم به بزه انتسابی به دستور بازپرس پرونده روانه زندان شده و اموال مکشوفه نیز که ارزشی حدود 60 میلیون تومان داشته به شاکی مسترد گردید .
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 567137 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟