نقشه شیطانی عروس موقت برای سهیل / دوست پسر مهسا چه گفت؟ + عکس

 به‌گزارش رکنا، بیست و چهارم دی سال گذشته با تماس تلفنی شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مأموران کلانتری ۱۶۷ دولت‌آباد از وقوع یک فقره آدم‌ربایی ناتمام در محدوده خیابان قدس مطلع شدند.

با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه شاکی به‌نام سهیل - 45 ساله- به مأموران گفت: در حال عبوراز خیابان بودم که سه مرد ناشناس با یک دستگاه خودروی پراید به من حمله‌ور شده و با استفاده از گاز اشک‌آور قصد ربودنم را داشتند که با سرو صدا و فریاد، اهالی محل به کمکم آمده و آنها از ترس با خودروشان متواری شدند.

سرهنگ کارآگاه «کرم یوسف‌وند» رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی گفت: پس از این شکایت پرونده با موضوع آدم‌ربایی تشکیل و برای رسیدگی تخصصی و شناسایی افراد ناشناس با دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای شهرری به پایگاه نهم ارجاع شد. در تحقیقات تکمیلی شاکی اظهار داشت، درکار ساختمان‌سازی است و به‌دلیل طولانی شدن زمان پایان کار قادر به تحویل سند خانه‌ها به چند تن از خریداران نشده، احتمال دارد این افراد از طرف خریداران آپارتمان‌ها ساخته شده اجیرشده باشند.

کارآگاهان به‌دنبال اظهارات شاکی راهی محل آدم‌ربایی شدند و با انجام تحقیقات میدانی سرنخی از آدم‌ربایان به‌دست نیامد. این مقام انتظامی تصریح کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات کارآگاهان دریافتند شاکی همسری صیغه‌ای دارد که این زن دخترجوانی به‌نام مهسا دارد و در بررسی‌های بیشتر مشخص شد مهسا در روز حادثه با فردی به‌نام«شاهرخ»۳۰ ساله در ارتباط بوده است.

بدین ترتیب احتمال اینکه وی در این آدم‌ربایی نقش داشته باشد قوت گرفت. بنابراین با هماهنگی‌های قضایی دستور دستگیری شاهرخ صادر شد و وی در حوالی شهرری شناسایی و در پانزدهم اردیبهشت ماه در مخفیگاهش در یک عملیات ضربتی دستگیر و به پایگاه نهم انتقال یافت.

شاهرخ در بازجویی‌ها لب به اعتراف گشود و گفت: نقشه آدم‌ربایی را مادر مهسا که همسر صیغه‌ای سهیل است به‌دلیل اختلافاتی که با یکدیگر داشتند طراحی کرده است. سهیل چندین بار مهسا را مورد ضرب وجرح قرارداده بود و به‌همین خاطر مادرش برای انتقام‌جویی با دادن پول به چند نفر شرور با مشارکت من قصد آدم‌ربایی و انتقام‌جویی از وی را داشت که با دخالت اهالی محل، آدم‌ربایی ناموفق بود.

سرهنگ کارآگاه یوسف‌وند در پایان اشاره کرد: با توجه به اعتراف صریح متهم به جرم خود و با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی و کشف زوایایی پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 566116 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟