قرار شیطانی با زن بوشهری / این مرد 5 ساعت گروگان بود

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان بوشهر از آزادی گروگان و دستگیری دو گروگانگیر در کمتر از پنج ساعت با عملیات پیچیده و دقیق پلیس در شهرستان دیّر خبر داد.

سردار خلیل واعظی گفت: روز گذشته شخصی با تماس با سامانه ۱۱۰ اظهار می کند که از دست گروگانگیران فرار کرده و جانش در خطر بوده و از نیروهای پلیس برای نجاتش امداد خواهی می کند.

فرد شاکی در اظهارات خود و نحوه گروگانگیری عنوان کرد: اهل یکی از استان های همجوار هستم که چند روز پیش در فضای مجازی با یک خانم ساکن شهرستان کنگان آشنا شدم و برای ملاقات با وی به این شهرستان مراجعه کردم، ولی به محض حضور در محل توسط دو نفر ناشناس که با تجهیزات کامل پلیس خود را مامور نیروی انتظامی جا زده بودند، به زور مرا با یک دستگاه خودرو سواری به شهرستان دیر منتقل و در یک منزل مسکونی به اسارت گرفتند و با شکنجه و تهدید به قتل قصد اخاذی داشتند، که پس از چند ساعت اسارت و ترک گروگانگیران در محل با تقلا اقدام به فرار کردم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: سریعا پلیس آگاهی شهرستان دیر با تشکیل یک تیم ویژه از ماموران مجرب و تحقیقات میدانی گسترده، اقدامات اطلاعاتی و فنی دقیق موفق شد هر دو نفر گروگانگیر را شناسایی، دستگیر و در اختیار مراجع قضائی قرار دهند.

سردار واعظی با بیان اینکه متهمان مرتبط با این گروگانگیری در بازجویی پلیس به بزه انتسابی اعتراف کردند، اضافه کرد: همه افراد مرتبط با این پرونده غیر بومی و اهل استان های همجوار بوده که در شهرستان کنگان سکونت داشته اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 566069 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟