به گزارش رکنا، ساعت یک بامداد چهارشنبه 17 اردیبهشت مرد جوانی با مأموران کلانتری 133 شهرزیبا تماس گرفت و مدعی شد که از خانه همسایه‌اش صداهای عجیبی می‌آید و وی نگران است که برای این مرد تنها که در طبقه چهارم ساختمانشان ساکن است اتفاقی رخ داده باشد. او گفت: دقایقی قبل از داخل خانه‌اش صدای مشاجره می‌آمد آنقدر صدا زیاد بود که به راه پله‌ها آمدم و تذکر دادم. بعد از لحظاتی درگیری تمام شد و این بار صدای موسیقی بلندی از آپارتمان واحد 15 به‌گوش رسید. شهروز، صاحب خانه است و به تنهایی زندگی می‌کند و به‌ نظرم اتفاقی برایش رخ داده است چرا که هر چه زنگ خانه را می‌زنیم که صدای ضبط صوت را کم کند بی‌فایده است.

به‌دنبال این تماس و هماهنگی‌های مأموران کلانتری با بازپرس کشیک قتل پایتخت مأموران راهی خانه مورد نظر در خیابان آلاله شرقی، بلوار تعاون شدند. مأموران در ورودی آپارتمان را شکسته و به محض ورود به خانه 50 متری با جسد شهروز مواجه شدند.دست و پای مرد 45 ساله با طناب قرمز بسته شده و دهانش نیز با دستمالی بسته شده بود.

خانه بهم ریخته بود و آثار خراشیدگی روی بدن شهروز از درگیری او با فردی دیگر خبر می‌داد. با کشف جسد موضوع به بازپرس مصطفی واحدی اعلام شد و بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند. در ادامه تحقیقات مشخص شد که اسناد و مدارک و گوشی تلفن همراه مقتول به سرقت رفته است. در ادامه نگهبان ساختمان اطلاعات جدیدی را در اختیار تیم تحقیق قرار داد. او گفت: من در اتاقک سرایداری‌ام بودم که سر و صدا را از خانه شهروز شنیدم. تا از اتاقک بیرون بیایم و سوار آسانسور شوم که به طبقه چهارم بروم سه مرد را دیدم که هراسان از پله‌ها پایین آمده و ساختمان را ترک کردند.بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه را صادر کرد. همچنین دستور شناسایی و دستگیری مردان ناشناس نیز صادر شد.

کدخبر: 565595 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟