دستگیری قاتل فراری در دلگان / این مرد مسلح 14 ماه خانه به دوش بود

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی دلگان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دلگان، قاتل مسلح جوانی 26 ساله، پس از 14 ماه فرار دستگیر شد.

غلامرضا نورا امروز  اظهار کرد: در تاریخ دوم اسفند ماه سال 1397 و در پی گزارش یک فقره قتل عمد مسلحانه در یکی از محلات حاشیه ای شهرستان دلگان بلافاصله تیمی ازکار آگاهان پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در محل، جسد جوانی 26 ساله را که آثار گلوله بر روی بدن او مشهود بود روئیت و تحقیقات تخصصی خود را برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز کردند.

دستگیری قاتل فراری / دستبند پلیس زاهدان بر دستان قاتل مسلح

فرمانده انتظامی دلگان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده با تحقیقات تخصصی از خانواده مقتول و جمع آوری سرنخ های موجود، عامل این جنایت، که از مدتها قبل بر سر یکسری مسائل مالی با مقتول اختلاف داشته بود راشناسایی و مشخص شد این فرد پس از ارتکاب به جنایت از این استان به مکانی نامعلوم گریخته است.

نورا بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی که در صدد دستگیری، این قاتل فراری بودند چند روز قبل اخباری را مبنی بر تردد او در سطح شهرستان دریافت و دستگیری اش را دستور کار قرار دادند.

وی در ادامه گفت: سرانجام با تلاش شبانه روزی پلیس، مخفیگاه قاتل در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی و متهم صبح روز گذشته طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پس از 14 ماه فرار دستگیر شد.

وی با اشاره به کشف یک قبضه اسلحه کلاش و مقداری مهمات در مخفیگاه این قاتل 27 ساله خاطرنشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 565410 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟