افشای راز دزدان دوچرخه در  سایت دیوار

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "محمود مالمیر" گفت: با توجه به افزایش سرقت دوچرخه از داخل پارکینگ منازل محدوده تهرانسر و مراجعه به کلانتری و اعلام شکایت مال باختگان موضوع دستگیری سارقان در دستور کار تیم عملیت کلانتری 150 تهرانسر قرار گرفت.

وی بیان داشت: در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که سرقت ها بین ساعت 3 عصر تا 8 شب هنگامی که تردد به داخل ساختمان زیاد و امکان باز بودن برخی از درب های ورودی وجود دارد انجام می شده و سارقان از غفلت شهروندان سوء استفاده و پس از ورود به پارکینگ دوچرخه های گران قیمت به ارزش 50 میلیون ریالی را سرقت و سریعا به داخل منزل خود که در همان محل سکونت داشتند انتقال می دادند.

دستگیری دزدان دوچرخه

سرهنگ مالمیر با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که سرقت ها توسط 3 سارق انجام شده است، توضیح داد: با شناسایی سارقان، مراقبت های ویژه آغاز و هنگامی که سارقان مجدد برای سرقت دوچرخه به آپارتمانی مراجعه کرده بودند، هنگام خروج دستگیر شدند.

رئیس کلانتری تهرانسر با اشاره به اینکه سارقان پس از سرقت و اطمینان از اینکه مورد شناسایی واقع نشده اند، دوچرخه های مسروقه را در سایت دیوار برای فروش بارگذاری می کردند ، گفت: متهمان تعدادی از دوچرخه های سرقتی را شهرستان ها می فرستادند،

وی تصریح کرد: با اقرار متهمان به 20 فقره سرقت، سارقان با دستور قضائی روانه زندان شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 565144 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟