زهره را می شناسید؟ /  او در بی آر تی ها زنان را نقره داغ می کرد!

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران گفت: با افزایش پرونده های جیب بری در خطوط BRT ، کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت های خاص پایگاه سوم پلیس آگاهی طرح مبارزه با جیب بری در محدوده خطوط اتوبوسرانی را به اجرا در آوردند تا اینکه 11 اسفند ماه در ایستگاه BRT پارک دانشجو به خانم جوانی مظنون شدند.

دستگیری جیب بر جوان

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی با اشاره به اینکه با دستگیری مظنون و بررسی های بیشتر از وی 6 دستگاه گوشی موبایل کشف شد، افزود: متهم به نام " زهره " 35 ساله برای بررسی های بیشتر به پلیس آگاهی انتقال یافت.

این مقام انتظامی گفت: در تحقیقات پلیسی و استعلام های انجام شده مشخص شد که گوشی های کشف شده سرقتی بوده و مال باختگان پیش تر با مراجعه به پلیس آگاهی پرونده هایی با موضوع جیب بری تشکیل داده اند.

وی عنوان کرد: در بررسی سوابق متهم مشخص شد وی سابقه دار بوده و چندی پیش نیز با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده است.

سرقت از 46 مسافر اتوبوس و مترو

سرهنگ دستخال توضیح داد: در ادامه تحقیقات اولیه زهره به 100 فقره جیب بری در خطوط BRT در سطح شهر تهران اعتراف کرد و اظهار داشت، به علت بیکاری از 3 ماه پیش شروع به جیب بری در مکان های شلوغ کرده ام و اموال سرقتی که اکثراً گوشی موبایل بود را در خیابان مولوی به افراد گذری فروخته ام و پول حاصله را صرف زندگی می کردم .

این مقام پلیسی با بیان اینکه تا کنون 46 تن از مال باختگان زهره را به عنوان سارق اموال خود شناسایی کرده اند، گفت: مال باختگان اظهار داشتند، متهم را در روز حادثه در حالی که در نزدیکی وی ایستاده و او را هل می داده ، مشاهده کرده اند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی عنوان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی، متهم با دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 3 تهران روانه زندان شد.

توصیه پلیسی

وی از شهروندان خواست: در مکان های شلوغ مراقبت بیشتری از اموال و مدارک همراه شان داشته باشند و مراقب افرادی که به بهانه های مختلف خود را به آنان نزدیک می کنند یا آنان را هل می دهند، باشند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 565122 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟