زورگیری خشن 2 کارگر اخراجی از کارگاه تولیدی

سرهنگ کارآگاه "کرم یوسفوند" رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت گفت: 13 آذرماه شکوائیه ای به دادخواهی 3 تن از شرکای کارگاهی در حوزه قضائی بخش فشافویه به پایگاه نهم پلیس آگاهی ارجاع شد.

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ توضیح داد: شاکیان که شرکای یک کارگاه تولیدی بودند و حال عمومی مساعدی نداشتند، اظهار کردند، دو مرد ناشناس با پوشاندن صورت هایشان به طرز وحشیانه ای وارد کارگاه شدند و پس از ضرب و جرح شاکیان تعدادی از اموال کارگاه از تلویزیون، دستگاه کارت خوان سیار، کیف مدارک، دریل، بخاری، وجوهات نقدی و یک دستگاه خودروی پژو 206 را سرقت و از محل متواری شده اند.

زورگیری خشن در کارگاه تولیدی

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مصدومیت یکی از شاکیان به حدی بوده که وی مجبور به عمل جراحی چشم شده است، افزود: در تحقیقات پلیسی و اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان موفق شدند هویت سارقان زورگیر کارگاه را شناسایی و به دست آوردند که هر دو متهم به نام های "ع." و "س." از اراذل و اوباش جنوب شهر تهران می باشند.

وی تصریح کرد: مخفیگاه متهمان در شهرستان رباط کریم شناسایی و مشخص شد هر دو متهم به صورت مجردی زندگی می کنند.

دستگیری زورگیران خشن

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارآگاهان با اخذ نیابت قضائی در 10 اردیبهشت ماه به محل اختفای آنان اعزام و موفق شدند در یک عملیات ضربتی هر دو متهم را دستگیر کنند، گفت: از مخفیگاه متهمان خودروی پژو 206 سرقتی مال باختگان کشف و متهمان به پایگاه نهم انتقال یافتند.

این مقام انتظامی بیان داشت: هر دو متهم در بازجویی های پلیسی معترف شدند، در گذشته به عنوان کارگر نزد شاکیان مشغول بکار بودند. ولی مال باختگان پس از چند بار سر و صدا و هیاهویی که در کارگاه ایجاد کرده بودند از محل کارشان اخراج کردند و برای انتقام جویی تصمیم به سرقت و مصدومیت شاکیان گرفته اند.

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی در پایان گفت : با توجه به اعتراف صریح متهمان به بزه انتسابی با دستور مرجع قضائی هر دو متهم روانه زندان شدند و خودروی کشف شده نیز به مال باختگان تحویل شد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 565116 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟