عملیات ویژه پلیس تهران برای دستگیری راننده BMW + عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ مرتضی بیرانوند با اعلام این خبر گفت: چندی قبل مرد جانی با حضور در کلانتری عنوان کرد که چند روز قبل خودرویش در منطقه پاسداران به سرقت رفته اما مدتی است که پیامک هایی مبنی بر عبور از عوارضی بزرگراه تهران – پردیس به دستش می رسد.

وی افزود: ماموران با توجه به اینکه عبور خودروی BMW 318 در ساعت های مشخصی از عوارضی بزرگراه تهران – پردیس عبور می کند ماموران به صورت نامحسوس به کمین سارق جوان نشستند.

کمین پلیس برای سارق بی ام دبلیو

این مقام پلیسی ادامه داد: ماموران در کمین سارق جوان بودند که متهم را سوار بر خودروی سرقتی مشاهده کردند و به صورت نامحسوس متهم تحت نظر قرار گرفت تا اینکه ماموران در عملیاتی غافلگیرانه در پشت چراغ قرمز تقاطع خیابان آیت و دماوند دستگیر شد.

رییس کلانتری 106 نامجو اظهار داشت: متهم که راهی جز اعتراف نداشت عنوان کرد که در سایت های دیوار به سراغ فروشندگان خودرو رفته و به بهانه دور زدن با خودرو اقدام به سرقت خودروها می کند.

سرهنگ بیرانوند گفت: ماموران در بازجویی ها اطلاع پیدا کردند که این سارق 4 خودروی و یک موتورسیکلت به بهانه خرید آنها اعتراف کرد و مشخص شد خودروی پژو 207 سرقتی را نیز به قیمت 136 میلیون تومان به فروش رسانده است.

وی در پایان گفت: ارزش اموال سرقتی 600 میلیون تومان گزارش شده است که متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 564597 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟