وزارت اطلاعات انتشار داد / عکس متفاوت از 4 تروریست بعد از بازداشت

به گزارش رکنا، مدیر کل اطلاعات سیستان وبلوچستان گفت: اعضای یک تیم تروریستی که مرتکب چندین فقره عملیات خرابکارانه در شهرستان زاهدان شده بودند با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام دستگیر شدند.

روابط عمومی اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان روز پنجشنبه به نقل از مدیر کل این اداره اعلام کرد: اعضای این تیم تروریستی در سنوات گذشته اقدامات خرابکارانه و ضد امنیتی در سیستان و بلوچستان انجام داده بودند.

اعضای یک تیم تروریستی 4 نفره در زاهدان دستگیر شدند

وی بیان کرد: از این تیم تروریستی مقادیر قابل توجهی مواد منفجره و ابزار ساخت محموله‌های انفجاری کشف شد.

مدیرکل اطلاعات سیستان و بلوچستان ادامه داد: با دستگیری این چهار تروریست به حول و قوه الهی و عنایت ائمه اطهار (ع) به ویژه حضرت بقیه الله الاعظم (عج) از اقدام تروریستی آنان در مجامع عمومی و مذهبی در ماه مبارک رمضان پیشگیری به عمل آمد.

وی افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) در کنار سایر دستگاه‌های متولی امنیت تمامی تلاش خود را صرف امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نموده و به خانواده‌ها توصیه می‌کنند از فرزندان خود بیشتر مراقبت کنند تا در دام گروهک‌های تروریستی - تکفیری که سرکردگان آنها با حمایت استکبار جهانی و برخی کشورهای مرتجع منطقه و سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه قصد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارند، گرفتار نشوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 563765 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟