به گزارش گروه حوادث رکنا، قبلا دختر قربانی به طراحی نقشه قتل و اجرای آن با همدستی همسرش و یکی از دوستان وی اعتراف کرده بود.

در ادامه تحقیقات فرضیه وقوع جنایتی دیگر نیز قوت گرفته است.

چک دردسرساز

رسیدگی به این پرونده از سیزدهم آبان ماه سال 97 به دنبال برگشت خوردن یک فقره چک آغاز شد. ماموران پلیس در جریان شناسایی صاحب چک برگشت خورد پسر جوانی به نام رامتین را شناسایی کردند که پیک موتوری رستورانی در خیابان آیت الله کاشانی بود. رامتین در بازجویی ها گفت چک متعلق به زن جوانی به نام محبوبه است.

افشای راز جنایت

رامتین در ادامه تحقیقات درباره علت گرفتن چک از زن جوان راز جنایتی مخوف را فاش کرد و گفت :محبوبه با همدستی شوهرش به نام نیما و یکی از دوستان مشترکمان به نام ساسان پدر پولدارش را کشته تا اموال وی را تصاحب کند.

این پسر ادامه داد محبوبه چک را نیز به عنوان حق السکوت به وی داده بود.

وی در تشریح جزییات ماجرا گفت: مدتی پیش یکی از دوستانم به نام ساسان را با حالی آشفته در خیابان دیدم. او که همیشه با من درد دل می کرد اظهارات عجیبی را مطرح کرد و گفت با همدستی محبوبه و شوهرش پدر وی را کشته اند اما حالا محبوبه از این ماجرا پشیمان شده است. او می گفت محبوبه و شوهرش از من سواستفاده کردند تا در قتل به آنها کمک کنم.

رامتین داد: بعد از شنیدن حرف های ساسان من که تحت تاثیر قرار گرفته بودم او را تعقیب کردم تا اینکه ساسان را در حالی که بر مزار پدر محبوبه نشسته بود و گریه می کرد دیدم. من از او فیلم گرفتم. ساسان می گفت عذاب وجدان دارد و می خواهد به اداره پلیس برود و حقیقت را برملا کند. من فیلم را به محبوبه و شوهرش نشان دادم و خودم را مامور پلیس معرفی کردم. به همین خاطر آنها حاضر شدند برای اینکه ساکت بمانم و حقیقت را برملا نکنم به من رشوه بدهند.

حق السکوت میلیونی

رامتین ادامه داد: محبوبه و شوهرش یکبار 32 سکه طلا، یکبار 96 سکه و یکبار 110سکه طلا به عنوان حق السکوت دادند. آخرین بار هم 130 میلیون تومان به من پول پرداختند. آنها همچنین به ساسان هم یکبار 50 میلیون تومان ، یکبار 20 میلیون تومان و آخرین بار یک خودرو سمند صفر دادند تا سکوت کند.

بازداشت دختر قربانی

با اظهارات پسر جوان محبوبه و شوهرش بازداشت شدند و جرمشان را گردن گرفتند.

زن جوان گفت: یک ماه قبل از این ماجرا مادرم فوت شد.پدرم مرد ثروتمندی بود و در خانه ویلایی در شهرک غرب زندگی می کرد. من از پدرم خواستم تا سهم الارثم را بدهد اما قبول نکرد. پدرم می گفت باید شوهرم خرج زندگی ام را بدهد. وقتی به پدرم گفتم از زندگی در خانه اجاره ای خسته شده ام از من خواست تا در خانه های مسکن مهر ساکن شوم. من که توقع شنیدن چنین حرف هایی را از پدرم نداشتم برای تصاحب اموال پدرم نقشه قتل او را کشیدم.

طراحی نقشه جنایت

این زن ادامه داد: طبق نقشه من به پدرم دارویی خواب آور خوراندم که بیهوش شد. سپس شوهرم و دوستش ساسان او را خفه کردند.ما بعد از قتل برای گمراه کردن پدرم صحنه سازی کردیم. همه عکس های مادرم را در اتاق خواب پدرم کنار هم چیدیم تا همه فکر کنند پدرم از غصه سکته کرده و فوت شده است.پلیس به این ماجرا مشکوک نشد و جسد پدرم را در مراسمی مفصل به خاک سپردیم.

با اظهارات زن جوان شوهرش و ساسان به مشارکت در قتل اعتراف کردند و در حالی که با به جریان افتادن این پرونده، هنوز پزشکی قانونی درباره علت تامه مرگ اظهارنظر نکرده بود برای نیما و ساسان به اتهام مشارکت در قتل و برای محبوبه به اتهام معاونت در قتل قرار قانونب صادر شد .

اعتراض به قرار بازداشت

اما ساسان به قرارش اعتراض کرد و مدعی شد دستی در قتل نداشته است. با این اعتراض و در حالی که تحقیقات همچنان ادامه دارد ،یکی از دوستان رامتین نیز اظهارات عجیبی را مطرح کرد و گفت: مدتی است مادر رامتین ناپدید شده و رامتین در چند نوبت طلاهای وی را فروخته است. در حالی که فرضیه وقوع جنایتی دیگر از سوی متهمان قوت گرفته، پرونده به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد تا اعتراض ساسان به قرار بازداشتش بررسی و تحقیقات تکمیل شود. قرار است با تکمیل تحقیقات ،متهمان در دادگاه از خود دفاع کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 563224 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟