انهدام باند تبهکاران حرفه ای در شرق تهران / این افراد پلید همه فن حریف هستند +عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ حسین فاضلی فرمانده انتظامی شهرستان دماوند: در پی وقوع و افزایش سرقت اماکن خصوصی در حوزه بخش پاسگاه جابان ، موضوع به طور ویژه در دستور کار فرمانده و ماموران پاسگاه جابان این فرماندهی قرار گرفت .

این مقام مسئول انتظامی افزود: پس از دستگیری باند سارقین اماکن خصوصی در ایام گذشته و کشف 15 فقره سرقت از آنان ، عوامل انتظامی پاسگاه جابان با اطمینان از گسترده بودن شبکه و باند سارقان ضمن ادامه تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه و اقدامات شبانه روزی در سطح حوزه موفق به شناسایی رد پای دیگر اعضای سارقان باند اماکن خصوصی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند افزود: پس از شناسائی سارقان و مخفیگاه آنان اقدامات قانونی برای دستگیری متهمان آغاز و در عملیات های جداگانه 5 نفر متهم دستگیر و به پاسگاه جابان انتقال یافتند.

وی ادامه داد: پس از دلالت متهمان به یگان و در اختیار گرفتن دیگر متهمان از زندان با استفاده از شیوه و شگرد های پلیسی به عمل آمده سارقان لب به اعتراف گشوده و به سرقت 1دستگاه موتور سیکلت و 7 فقره سرقت دیگر از ویلاهای حوزه روستای جابان و حومه اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ " فاضلی " بیان داشت: متهمان از افراد غیر بومی و سابقه اعتیاد شدید به مصرف مواد مخدر داشته که تحقیقات در خصوص دیگر اعمال مجرمانه آنان با جدیت ادامه خواهد داشت .

فرمانده انتظامی دماوند در خاتمه با بیان اینکه بهترین همکاران پلیس شهروندان مسئولیت پذیر و قانون مدار هستند، افزود: بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست؛ لذا از شهروندان تقاضا کرد ، از به کار گیری سریداران و نگهبانان نامطمئن و بدون شناخت و مدارک هویتی جداً خودداری و در این خصوص حتما همکاری و هماهنگی لازم را با یگان انتظامی محل سکونت خود به عمل آورند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

ابوفیاض حیدری

 

 

کدخبر: 562996 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟