فقط عکس این 2 گنده لات را ببینید وحشت می کنید! / آنها در تهران حریف نداشتند + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سردارعلی ذوالقدری رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: در پی رجز خوانی و تهدید در فضای مجازی از سوی تعدادی از اراذل و اوباش منطقه شهرری که با گذاشتن استوری و انتشار فایل های صوتی و کلیپ های تصویری در صدد کری خوانی و ابراز قدرت و دعوت به دعوا و نزاع دسته جمعی بودند، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از ماموران عملیات پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

 رجزخوانی  2 گنده لات شهرری

وی افزود: تحقیقات اولیه نشان از این داشت با قدرت نمایی آنها تعدادی از هوا خواهان و نوچه های این افراد با ذوق زدگی به حمایت از این افراد پرداخته به نحوی که سبب ایجاد نا امنی و رعب و وحشت در بین اقشار عموم مردم شده اند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در رصدهای اطلاعاتی ماموران این پلیس مخفیگاه 2 تن از عاملان اصلی این کری خوانی مجازی در حوالی شهرک شهید باقری در غرب تهران شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی بامداد روز گذشته 8 اردیبهشت ماه تیمی از ماموران این پلیس به مخفیگاه متهمان اعزام و در یک عملیات پلیسی موفق شدند هر دو متهم را دستگیر کنند. .

دستگیری 2 شرور مسلح

وی در ادامه با بیان اینکه متهمان با خودرو پلاک جعلی نظم عمومی را بر هم می زدند، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح گرم، 9 عدد فشنگ سلاح شکاری،7 قبضه سلاح سرد، دستبند و سایر ادوات نزاع خیابانی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس اجازه قدرت نمایی و اخلال در نظم عمومی به هیچ فردی نخواهد داد و با هماهنگی مراجع قضائی با اخلال گران و افراد خاطی برابر قانون برخورد خواهد کرد.

سردار ذوالقدری از شهروندان خواست در صورت مشاهده این نوع فعالیت ها و بر هم زدن نظم عمومی در شهر و ایجاد رعب و وحشت در سطح جامعه پلیس را در جریان قرار دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 562926 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟