دستگیری عامل انتشار فراخوان های اعتراضی در لنگرود

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری عامل انتشار فراخوان‌های اعتراضی و تشویش اذهان عمومی در عملیات پلیس فتا شهرستان لنگرود خبر داد.

عامل تشویش اذهان عمومی در لنگرود به دام افتاد

سرهنگ مجید نیکوئی اظهار داشت: در راستای اشراف اطلاعاتی، رصد و پایش مستمر فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتای این شهرستان، شناسایی و دستگیری عوامل اصلی و پشت پرده انتشار فراخوان های اعتراضی در دستور کار ویژه ماموران پلیس فتا شهرستان لنگرود قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا ماموران پلیس فتا شهرستان لنگرود با اشراف اطلاعاتی و رصد دقیق فضای مجازی موفق شدند گرداننده صفحه اینستاگرامی که با انتشار مطالب تحریک آمیز اقدام به تشویش اذهان عمومی و شکل گیری تجمعات اعتراضی و خرابکارانه می‌کرد را شناسایی و با هماهنگی قضایی و همکاری پلیس امنیت عمومی شهرستان دستگیر کنند.

این مقام انتظامی، تحریک مردم به تجمعات غیر قانونی و عضوگیری گسترده به منظور تبلیغ علیه نظام را از دیگر اتهامات این فرد برشمرد و اظهار داشت: متهم ۳۲ ساله در تحقیقات تخصصی، پس از مواجهه با اسناد و مدارک پلیس به جرائم خود اقرار کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و وی جهت اقدامات قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود خاطرنشان کرد: پلیس با هوشیاری و اشرافیت بالا هرگونه تحرک افراد اخلالگر در فضای حقیقی و مجازی را زیر نظر دارد و اجازه ناامن کردن فضای آرام کشور را به هیچ کس نخواهد داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 562483 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟