بازداشت دزدان دفتر فیلمسازی در سعادت آباد تهران + جزییات

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "سید علی شریفی" رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت گفت: ساعت 4 بعد از ظهر 9 فروردین سال جاری شخصی با تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 ماموران کلانتری 163 ولنجک را در جریان وقوع سرقت از موسسه فیلم سازی خود قرار می دهد که پس از حضور ماموران پرونده اولیه تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پایگاه یکم پلیس آگاهی ارجاع می شود .

وی عنوان کرد: شاکی با حضور در پایگاه یکم اظهار داشت، ساعت 20:30 شامگاه 7 فروردین از دفتر کارم واقع در سعادت آباد خارج و دو روز بعد پس از مراجعه به محل کارم متوجه شدم دفتر شرکت بهم ریخته و برخی اموال موسسه از قبیل: 3 عدد پاور بانک، وسایل فیلم برداری ازجمله 2 دستگاه دوربین فیلمبرداری حرفه ای، دستگاه تسویه هوا، یک دستگاه گوشی تلفن همراه، یک دستگاه ماکروفر، البسه های مختلف، کلاه گیس های مردانه و زنانه، 3 دستگاه بی سیم واکی تاکی، تعدادی هارد و... به ارزش 2 میلیارد ریال به سرقت رفته است.

شناسایی 2 سرنخ در صحنه دزدی

این مقام انتظامی گفت: پس از ثبت اظهارات مال باخته کارآگاهان برای بدست آوردن سرنخی از عامل یا عاملان سرقت به محل سرقت مراجعه و پس از تحقیقات میدانی، مشخص شد، سرقت توسط 2 مرد میانسال صورت گرفته است.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت بیان داشت: در بررسی های تکمیلی مشخص شد سارقان با یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ در محل حاضر و در زمان کمتر از 30 دقیقه اموال شاکی را سرقت و متواری شده اند که پس از هماهنگی های قضائی مالک خودرو به نام حسن 41 ساله شناسایی و به پلیس آگاهی احضار شد.

نقشه سرقت دزدان برای گمراه کردن پلیس

وی توضیح داد: حسن در بازجوئی های انجام شده اظهار داشت، اینجانب چند ماه پیش خودرو را به دوستم به نام رضا فروخته ام ولی پلاک خودرو هنوز بنام من می باشد، در ادامه رضا نیز به پلیس آگاهی دعوت و در پایگاه یکم پلیس آگاهی اظهار کرد، من راننده تاکسی های اینترنتی می باشم که در روز سرقت فردی درخواست اسنپ کرد و اینجانب نیز از نشانی اعلامی حاضر و دو مسافر را با اموال همراهشان به آدرس شهرری منتقل کرده ام و از سرقت نیز هیچ اطلاعی ندارم.

دستگیری دزدان حرفه ای

سرهنگ شریفی گفت: با سرنخ های بدست آمده کارآگاهان موفق شدند مخفیگاه هر دو سارق را شناسایی و با هماهنگی های قضائی هر دو سارق به نام های ناصر و بابک را در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی از منزل آنها تعدادی اموال سرقتی کشف شد..

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی در پایان گفت: پس از انتقال سارقان به پلیس آگاهی هر دو متهم به بزه انتسابی اعتراف با دستور قضائی هر دو متهم برای کشف سایر سرقت های احتمالی در اختیار این یگان قرار دارد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 562345 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟