دستگیری مرد پلید با 2 میلیارد تومان اقلام بهداشتی و ماسک N95 در تهران

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ نادر مرادی بیان داشت: روز گذشته با دریافت خبری مبنی بر این که فردی در انبار منزل شخصی اش در حوالی خیابان نجات الهی مقادیر فراوانی اقلام بهداشتی سلامت محور جمع آوری و دپو کرده است، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از ماموران معاونت نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

حکم ورود به مخفیگاه احتکار کننده ماسک

وی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی نشان از صحت خبر داشت، گفت: با شناسایی هویت متهم و مخفیگاه وی نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهم و بازرسی از انباری وی اخد شد.

این مقام پلیسی تصریح کرد: با هماهنگی قضائی دوم اردیبهشت ماه تیمی از مأموران برای دستگیری متهم به نشانی اعلامی اعزام شدند و موفق شدند با دستگیری این فرد محتکر مقادیر فراوان اقلام بهداشتی سلامت محور از قبیل: 9هزار ماسک N95، 6 هزار بطری محلول ضدعفونی کننده، 30 هزار دستکش لاتکس و یک هزار و 800 پک بهداشتی کشف کنند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت در پایان با اشاره به اینکه کلیه اموال کشف شده به نماینده سازمان غذا و دارو تحویل داده شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را 2میلیارد ریال براورد و متهم پس از تحقیقات اولیه و اعتراف به جرم ارتکابی به دادسرای جرایم پزشکی و دارویی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 561919 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟