اقدام پلید 3 مرد پلید  با ماشین لاکچری / پلیس فاش کرد + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "مجید سلیمانی مقدم" رئیس کلانتری 144 حکیمیه گفت: 25 فروردین امسال راننده خودروی سواری مزدا 3 با تماس با مرکز فوریت های پلیسی اعلام کرد رشته زنجیر گرانقیمتش توسط راننده و 2 سرنیشن یک دستگاه خودرو آزرا فاقد پلاک زورگیری شده است که بلافاصله عوامل کلانتری 144 جوادیه به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی توضیح داد : با حضور ماموران در محل مشخص شد که راننده و سرنشین خودروی مزدا 3 در حال تردد در بزرگراه شهید بابایی بودند که یک دستگاه خودرو آزرا با 3 سرنشین به صورت ناگهانی مقابل خودرو مال باختگان می پیچد و مسیر آن ها را مسدود می کند و با تهدید رشته رنجیر گردنی راننده خودرو را سرقت و به سرعت از محل متواری می شوند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تشکیل پرونده قضائی تیم عملیات کلانتری به تحقیقات پلیسی پرداختند و در این رصد ها به دست آمد که متهمان قبل از سرقت در محلی پلاک خودروشان را باز کرده اند و بدین ترتیب ماموران موفق شند پلاک انتظامی خودروی سارقان را به دست بیاورند.

اعترافات دزدان آزرا سوار

سرهنگ مجید سلیمانی مقدم گفت : در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مالک خودرو شناسایی و با هماهنگی های قضائی مالک خودرو شناسایی و متعاقب ان مخفگیاه وی شناسایی شد.

کلانتر محله جوادیه تهران پارس تصریح کرد: ماموران با اطمینان از حضور مالک خودرو در مخفیگاهش موفق شدند وی را دستگیر و در بازرسی از آن مکان خودرویی که سارقان به وسیله آن زورگیری کرده بودند، کشف شد.

سرقت برای خوشگذرانی در سفر خارجی

این مقام انتظامی گفت: مالک خودرو مرد 22 ساله اعتراف کرد، به همراه دو تن از دوستانم در حال پرسه زنی در داخل شهر بودیم که در بزرگراه بابایی زنجیر گران قیمت راننده خودرو مزا 3 نظرمان را جلب و در همان لحظه تصمیم به سرقت و زورگیری گرفتیم. پس از سرقت زنجیر طلا، آن را به پدر یکی از همدستان که مغازه طلافروشی دارد به قیمت یک میلیار ریال فروخته و وجه را ان را نقدی دریافت داشتیم و تصمیم گرفته بود که این مبلغ را در سفر خارجی که در پیش داشتیم هزینه کنیم.

کلانتر محله جوادیه تهرانپارس افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی سرنشینان خود نیز دستگیر و هر سه متهم به جرم ارتکابی با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

این مقام پلیسی در پایان با اشاره به اینکه کشف سایر جزئیات پرونده و جرائم احتمالی متهمان در دستور کار قرار دارد، در توصیه ای به شهروندان گفت: هنگام تردد در سطح شهر از وسایل گران قیمت خود استفاده نکرده و اگر زیورآلاتی به همراه دارند آن را از دید سایرین پنهان کنند. نمایان بودن این زیورآلات موجب وسوسه سارقان شده و آن ها را به سمت اقدام مجرمانه سوق می دهد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 561727 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟