آتش زدن اشتباهی خانه همسایه برادر / 2 برادر تهرانی به جان هم افتادند! +عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه علی گودرزی معاون جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت گفت : ساعت 19:30 عصر 25 اسفندماه سال گذشته ماموران کلانتری 111 هفت چنار در تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در جریان حریق یک ساختمان 4 طبقه دو واحدی مطلع شدند . پس از تایید خبر اولیه توسط ماموران کلانتری، پرونده ای با موضوع حریق عمدی برای رسیدگی تخصصی به اداره 16 پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

آتش سوزی عمدی خانه همسایه

وی بیان کرد : شاکی پس از حضور در پلیس آگاهی به کارآگاهان گفت، روز حادثه برای کاری از منزل خارج شدم و موقع برگشت با صحنه بسیار دردناکی روبرو شدم که خانه من و واحد کناری ام در جلوی چشمانم در حال سوختن بود که خدا رو شکر با تلاش آتش نشانی همسایه ام نجات پیدا کرده بود.

معاون جنایی پلیس پایتخت افزود: کارآگاهان پس از شنیدن اظهارات شاکی راهی محل حادثه شدند و در تحقیقات میدانی تصویر فردی را در زمان حریق بدست آورند. کارآگاهان با نشان دادن فرد مظنون به شاکی وی اعلام کرد او " حمید " (۳۵ ساله ) برادرم می باشد که مدتی است باهم اختلاف شدید مالی داریم.

انتقام گیری آتشین از برادر

این مقام انتظامی به هماهنگی های قضائی برای دستگیری حمید اشاره کرد و گفت: در رصدهای اطلاعاتی کارآگاهان موفق به شناسایی مخفیگاه حمید شدند و روز 2 اردیبهشت وی را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی با بیان اینکه حمید در پلیس آگاهی به حریق عمدی اعتراف کرد، ابراز داشت: متهم در بازجوئی اولیه اظهار کرد، من با برادرم در حدود چند سالی هست اختلاف مالی داریم و برای همین تصمیم به انتقام گرفتم و منزلش را آتش زدم و متواری شدم و به هیچ عنوان نمی خواستم خانه همسایه اش آتش بگیرد .

معاون جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: باتوجه به اعتراف صریح متهم به بزه انتسابی ، وی با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده روانه زندان شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 561712 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟