دستگیری 2 جوان مشهدی به خاطر رفتارهای کرونایی

به گزارش رکنا، سرهنگ" عباس صارمی ساداتی" گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر راه اندازی یک مرکز عرضه قلیان داخل خانه ای مسکونی و رفت و آمد جوانان به این محل، با توجه به تهدید شیوع ویروس کرونا و اهمیت حفظ سلامتی شهروندان، دستورات لازم برای پی گیری سریع این موضوع صادر شد.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: ماموران کلانتری شهید نواب صفوی پس از تحقیقات اولیه و شناسایی محل موردنظر با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند و خانه مسکونی را که مجهز به دوربین مداربسته بود را در حالی که چند جوان مشغول استعمال قلیان بودند، مورد بازرسی قرار دادند.

دردسر رفتارهای کرونایی 2 جوان

سرهنگ صارمی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی با حضور دادیار مجتمع قضایی ناحیه 3 مشهد و دستورات قضایی اقدام به دستگیری 2 متهم کردند اما آنها با شرارت در مقابل مردان قانون مقاومت نشان دادند و با شکستن یک ظرف و پرتاب آن به سوی ماموران انتظامی، یکی از کارکنان پلیس را مصدوم کردند.

این مقام انتظامی گفت: ماموران انتظامی با اقدام قاطعانه و جدی خود این دو جوان را دستگیر و در بازرسی از محل تعدادی قلیان و 8 دستگاه دوربین را کشف و 2 دستگاه خودرو سواری متعلق به متهمان و دیگر وسایل را توقیف کردند.

فداکاری مامور پلیس و حضور مقتدرانه پلیس

سرهنگ صارمی ساداتی با اشاره به این که مامور فداکار نیروی انتظامی به علت صدمه وارده بلافاصله به مرکز درمانی انتقال یافت و خوشبختانه حال جسمی او مساعد است گفت:‌ پلیس در کنار مدافعان سلامت، با حضوری مقتدرانه، به وظایف قانونی و تکالیفی که برعهده دارد عمل می کند و اهمیت این نقش مهم در برقراری نظم و امنیت و تامین سلامتی جامعه در این روزها که با شیوع ویروس کرونا، سلامتی مردم عزیز تهدید می شود از حساسیت بیشتری برخوردار است.

فرمانده انتظامی مشهد در پایان با خداقوت به تمام کارکنان پلیس که در راه مقدس خدمت به مردم و تامین نظم و امنیت شهروندان جانفشانی می کنند گفت: از مردم عزیز و شهروندان قانون مدار نیز انتظار داریم همچون همیشه با خدمتگزاران خود در پلیس مشهد همکاری لازم را داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به این مطلب که پلیس مشهد با افرادی که بخواهند این گونه سلامتی شهروندان را به خطر بیندازند برخورد قانونی و قاطعانه می کند تاکید کرد؛ از خانواده های عزیز نیز انتظار داریم آگاهی های لازم به فرزندان جوان خود برای خودداری از حضور در مراکز شلوغ و پرتردد ارائه دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 561491 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟