صدای شلیک های مرگبار یک مرد را بعد 8 سال شنیدند!  / 2 جسد در یک صحنه!

به گزارش رکنا، سرهنگ رضا محمدرضایی روز چهارشنبه افزود: قاتل پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

وی ادامه داد: قاتل در بازجویی‌ها انگیزه جرم خود را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی جیرفت تصریح کرد: فروردین‌ماه سال ۱۳۹۱ گزارش قتل ۲ نفر از شهروندان به وسیله شلیک گلوله اسلحه در یکی از روستاهای بخش بلوک جیرفت گزارش شد.

وی افزود: قاتل بلافاصله از صحنه جرم متواری شد و بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی جیرفت قرار گرفت.

سرهنگ محمدرضایی ادامه داد: ماموران با پایش‌های اطلاعاتی هویت قاتل را شناسایی و تحقیقات خود را برای دستگیری وی آغاز کردند.

وی با بیان اینکه متهم مدام در حال تغییر محل سکونت خود بود، گفت: عملیات دستگیری با این شرایط به کندی پیش می‌رفت اما طی این مدت ماموران هیچ گاه دست از تلاش برنداشته و تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه او را به طور جدی پیگیری می‌کردند.

فرمانده انتظامی جیرفت افزود: سرانجام با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات پیچیده علمی و تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی ، مخفیگاه این متهم شناسایی و او را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه پرونده‌های قتل تا زمانی که متهمان اصلی آن‌ها دستگیر و به دست قانون سپرده نشوند همچنان باز است، اظهار داشت: اگر این ‌روند سال‌ها هم طول بکشد ماموران پلیس با جدیت تمام پیگیر ماجرا و احقاق حقوق از دست رفته مردم خواهند بود.

سرهنگ محمدرضایی علت بسیاری از جرایم را نبود کنترل فرد بر رفتار خود عنوان کرد و گفت: افراد در لحظه عصبانیت با بالا بردن آستانه تحمل خود و عاقبت اندیشی، دست به چنین اقدامات خشونت باری نزنند و لذت یک عمر زندگی شیرین را از خود و دیگران نگیرند.

شهرستان جیرفت با ۳۱۶ هزار نفر جمعیت از پنج بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه، جبالبارز و اسفندقه تشکیل شده و در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 559537 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟