به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "پیمان احمدی" رییس کلانتری 160 خزانه گفت: ساعت23:30 روز سه شنبه 19 فروردین ماه امسال خبری مبنی بر سرقت گوشی زن جوانی در منطقه خزانه به مرکز فوریت های پلیسی 110 مخابره شد و تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل اطلاع پیدا کردند که زن جوان همراه همسرش بوده و در حالی که همسر این خانم در حال پارک کردن خودرویش بوده سارقان موتورسوار از غفلت زن جوان که سرگرم صحبت با گوشی موبایل بود، استفاده کرده و در یک لحظه اقدام به قاپیدن گوشی موبایل وی می کنند.

این مقام پلیسی ادامه داد: مشخصات 3 سارق به کمک زن جوان در اختیار ماموران گشت های پلیسی قرار گرفت تا اینکه ماموران در گشت زنی های هدفمند موفق به شناسایی سارقان در منطقه خزانه شدند.

رئیس کلانتری 160 خزانه ادامه داد: ماموران در یک تعقیب و گریز پلیسی موفق به دستگیری سارقان موتور سوار شدند که پس از انتقال هر 3 سارق جوان به کلانتری در بازرسی بدنی از آنها 3 موبایل سرقتی کشف کردند.

سرهنگ احمدی گفت: متهمان که اهل کشور افغانستان هستند در همان ابتدا به سرقت شان اعتراف کردند و زن جوان نیز با حضور کلانتری سارقان را شناسایی کرد.

وی عنوان کرد: سارقان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 558356 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟