به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ سید محسن تقی زاده رییس پلیس Police آبادان با توجه به افزایش پرونده های گوشی قاپی در سطح شهر دستور داد تا تیم های ویژه ای از ماموران برای دستگیری عاملان این سرقت Stealing ها وارد عمل شوند.
بدین ترتیب تیمی از ماموران کلانتری 15 کارون برای تحقیقات ابتدایی به سراغ طعمه های دزدان رفته و مشخص شد که دو جوان سوار بر موتور در خیابان ها اقدام به قاپیدن گوشی موبایل از طعمه هایشان می کنند.
ماموران در این مرحله دوربین های مداربسته در محل های سرقت را مورد بررسی قرار دادند و خیلی زود موفق شدند دو جوان موتورسوار را که از سارقان حرفه ای هستند شناسایی کنند.
تیم پلیسی در ادامه تجسس ها پی بردند دو جوان چندی قبل با قرار وثیقه از زندان Prison آزاد شده اند که با اقدامات فنی و اطلاعاتی مخفیگاه دزدان در منطقه سده آبادان ردزنی شد.
همین کافی بود تا ماموران صبح پنج شنبه 23 آذر ماه در عملیاتی غافلگیرانه دو سارق جوان را که در حال استراحت بودند دستگیر کردند.
دزدان ابتدا خود را بیگناه می دانستند اما وقتی در برابر فیلم دوربین های مداربسته و مدارک پلیسی قرار گرفتند به ناچار لب به سخن باز کرده و و ادعا کردند به خاطر بیکاری و نیاز به پول دست به سرقت می زدند.
یکی از دزدان به ماموران گفت: چون نمی خواستیم ردی از خود به جای بگذاریم از قبل با دستکاری در کاربرات و اگزوز موتور، آن را بی صدا کردیم و خودمان نیز لباس های مشکی به تن می کردیم که در زمان سرقت کسی متوجه ما نشود و همچون شبح در تاریکی هوا دست به دزدی theft می زدیم.
وی افزود: وقتی در میان مردم می شنیدیم که دزدان همچون شبحی دست به سرقت گوشی موبایلشان زده اند حس خوبی پیدا کرده بودیم و فکر نمی کردیم دستگیر شویم.
بنا به این گزارش، دو متهم پس از تحقیقات پلیسی به دستور بازپرس پرونده روانه زندان شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به عروس 18 ساله در اتاق حجله! / داماد مست خوابیده بود که ..! + عکس

مرگ تلخ داماد داخل ماشین گل زده / عروس و داماد با پراید به دره لوشان سقوط کردند و ..! + عکس

ارتباط شوم من و پسرخاله‌ام کارم را یکسره کرده بود و دیگر ترسی از مردان نداشتم!

مرد بی رحم زنش را در وان حمام با آب جوش کشت / دادگاه تهران او را محاکمه کرد + عکس

موتورسوار شیطان صفت دستگیر شد / او 5 دانش آموز را در جنوب تهران ربود و ..!

پرونده قتل برای شهرداری تهران تشکیل شد / خانه را بر سر صاحبش خراب کردند و ..! + عکس

فقیرترین پادشاه دنیا! + عکس

تنها راه نجات در برابر زلزله 7 ریشتری تهران از زبان مرد پیش بینی زلزله ایران

بازیگر معروف مرد راز زندگی خصوصی اش با خانم بازیگر را لو داد / لادن فرزند اوتیسمی ام را کتک می زد

اعدام قاتل تبر به دست در شیراز / صبح امروز اجرا شد+فیلم و عکس

حمله به زن دوچرخه سوار ایرانی هنگام تمرین در خیابان + عکس

 

کدخبر: 337232 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟