اقدام احمقانه یک دزد میلیونی در تهران / او خودش را لو داد

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه " سید شمس الدین میرزکی " معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت گفت: در اواسط سال گذشته در تماس مرد جوانی با مرکز فوریت های پلیسی 110 ، ماموران کلانتری 123 نیاوران در جریان سرقت محتویات داخل خودرو به ارزش تقریبی 300 میلیون ریال توسط سارقان قرار گرفتند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: با تحقیقات مقدماتی توسط ماموران کلانتری، پرونده برای رسیدگی تخصصی با دستور بازپرس شعبه 10 دادسرای ناحیه یک تهران در اختیار کارآگاهان اداره 20 قرار گرفت.

وی عنوان کرد: شاکی با حضور در اداره بیستم به کارآگاهان گفت، من برای انجام کار اداری خودروی گرانقیمتم را در کنار خیابان پارک کرده بودم و پس از مراجعه متوجه شدم شیشه عقب پشت سر راننده شکسته و متاسفانه اموالم از قبیل: دو دستگاه لپ تاپ، کیف حاوی مدارک و یک دستگاه ریش تراش گرانقیمت به سرقت رفته است.

معاون پلیس آگاهی پایتخت ابراز کرد: کارآگاهان پس از شنیدن اظهارات شاکی راهی محل جرم شدند و در تحقیقات به دست آمده مشخص شد که سرقت توسط یک سارق انجام شده است.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به اینکه در شاخه دیگری از تحقیقات، شاکی با مراجعه به اداره 20 اعلام کرد، ریش تراش سرقتی خود را در سایت خرید و فروش اینترنتی مشاهده کرده است، تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی، کارآگاهان موفق شدند فروشنده ریش تراش سرقتی که مرد 50 ساله ای بود را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دهند.

وی با اشاره این که متهم در خصوص ریش تراش مسروقه اظهار داشته ریش تراش و تعدادی اموال دیگری را از شخصی به نام "ج. " 48 ساله خریده است، افزود: در تحقیقات پلیسی ماموران موفق شدند سارق را شناسایی و در پالایش های اطلاعاتی به دست آوردند که متهم سابقه دار بوده و پیش تر 6 مرحله با همین عنوان مجرمانه روانه زندان شده است.

وی ادامه داد : مخفیگاه سارق در شمال شرق پایتخت شناسایی و با دستور قضائی وی در مخفیگاهش دستگیرشد؛ در بازرسی انجام شده تعدادی اموال سرقتی از قبیل: لپ تاپ، گوشی و مدارک هویتی کشف شد.

سرهنگ میرزکی با اشاره به اینکه متهم به 400 فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف کرد، گفت: سارق معترف شد با پرسه زنی در محدوده های شمال شهر تهران و شناسایی خودروهای مدل بالا شیشه عقب خودرو ها را شکسته و محتویات داخل آن را سرقت می کرده است.

سرهنگ کارآگاه میرزکی در پایان خاطر نشان شد: با تکمیل تحقیقات مقدماتی هر دو متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 558339 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟