جنجال لایو آقای خواننده

امیر تتلو خواننده ایرانی ساکن ترکیه است. خالکوبی های عجب امیرتتلو سوژه رسانه ها شده بود. امیر تتلو هرازگاهی در اینستاگرام رفتارهای عجیبی از خود نشان می دهد. امیر تتلو به لاک زدن هم می پردازد. لایو حیوانی امیر تتلو با دختر معلوم الحال را می بینید.

تتلو و ندا یاسی لایو حیوانی داشتند

امیر تتلو خواننده زیرزمینی که حدود چند ساله از ایران به ترکیه مهاجرت کرده در ایام قرنطینه با چهره های مشهور و شاخ های مجازی در اینستاگرام لایو گذاشت.

شب گذشته تتلو با ساشا سبحانی لایو مشترک گذاشت که حدود 200هزار بیننده داشت، و با صحبت های جنجالی حواشی زیادی به دنبال داشت.

اما حواشی و جنجال اصلی را تتلو با ندا یاسی شاخ اینستاگرام داشت که حدود 100هزار بیننده داشت.

جنجال و حواشی لایو تتلو با ندا یاسی

این دو چهره از همان ابتدا با صحبت های غیر معقول لحظه به لحظه به بینندگان لایو مشترک این دو اضافه می شد، اصل صحبت های این دو در مورد خواستگاری امیر تتلو از ندا یاسی بود اما پس از آن به سمت درخواست ماساژ و ... رفت.

فحش ها و صحبت های 18- این شاخ های مجازی به جاهای باریک کشیده می شد، صحبت هایی که بین آنها رد و بدل میشد نمونه بارز رفتارهای حیوانی بود چهره هایی که با غفلت مسئولین در شبکه های اجتماعی جولان می دهند و هزاران دختر و پسر نوجوان در این فضای مسموم در حال گشت و گذار هستند که کم کم به رفتارهای مبتذل عادت می کنند.

صحبت های جنجالی تتلو و ندا یاسی

گفتنی است در بخشی از صحبت های این دو نفر، صحبتی در مورد دنیا جهانبخت نیز شد و تتلو صحبت هایی در این مورد نیز کرد و اینکه از دنیا خوشش میاد و دختر خوبیه.

ناگفته نماند که ندا یاسی نیز خیلی از تتلو خوشش اومده بود و با پرسیدن اینکه دوس داری با هم باشیم یا خیر، تتلو جواب داد به عنوان یه دوست فقط اره می خوامت.

ندا یاسی کیست؟

ندا یاسی متولد 21 بهمن 1368 در جنوب ایران، چهره مجازی است. فارغ التحصیل لیسانس مامایی از ایران و فوق لیسانس پرستاری از کانادا است، او بعنوان مدل و کمدین در اینستاگرام فعالیت می کند و گاها جنجالی هم می شود.

ندا در یک خانواده عرب زبان در جنوب ایران بدنیا آمد است. خودش می گوید متولد یکی از شهرهای کوچک در ایران با 7 خواهر و برادر هستم و در یک خانواده سخت گیر سنتی اما ثروتمند بزرگ شدم.

کدخبر: 557650 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟