5 مرد مخوف عید تهران را به هم ریختند / آنها به هیچ چیزی رحم نمی کردند

به گزارش اختصاصی رکنا، سرهنگ اردشیر نادری سرکلانتری یازدهم پلیس پیشگیری تهران به رکنا گفت: در ایام تعطیلات نوروزی تیم های پلیسی در محدوده های استحفاظی خود گشت زنی های شبانه روزی را به صورت ویژه به اجرا گذاشتند تا اینکه چندی قبل خبری مبنی بر سرقت یک دفتر مهندسی به ماموران گزارش شد.

وی افزود: ماموران در بررسی دوربین های مداربسته در محل اطلاع پیدا کردند که دزدان که 5 مرد جوان هستند در این سرقت نقش داشته اند و در ا دامه تحقیقات مشخص شد اعضای این باند دست به سرقت های دیگری از قبیل سرقت موتور سیکلت، سرقت اماکن خصوصی و مغازه باتری سازی زده اند.

سرهنگ نادری ادامه داد: تحقیقات پلیسی برای دستگیری اعضای این باند ادامه داشت تا اینکه روز 15 فروردین ماه ماجرای خبر سرقت میلیونی از یک مطب دندانپزشکی در منطقه سهروردی به پلیس مخابره شد و ماموران با حضور در محل و بررسی تصاویر متوجه شدند که این سرقت از سوی همان باند تحت تعقیب ماموران صورت گرفته است.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران در این شاخه از تحقیقات یکی از سارقان را شناسایی کردند و در ادامه با اقدامات فنی و اطلاعاتی مخفیگاه متهم ردیابی شد و روز شنبه 16 فروردین ماه ماموران با حضور در مخفیگاه این متهم موفق به دستگیری همه اعضای باند شدند.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران عنوان داشت: تیم پلیسی در بازرسی مخفیگاه سارقان موفق به کشف بخش زیادی از اموال سرقتی شدند که در ادامه 7 شاکی پرونده شناسایی و اقلام به سرقت رفته نیز از سوی این شکات شناسایی شدند.

سرهنگ نادری گفت: متهمان به 50 فقره سرقت در ایام تعطیلات نوروز اعتراف کردند که ارزش اموال به سرقت رفته در تحقیقات ابتدایی 500 میلیون تومان گزارش شده است و متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته اند.

وی در خصوص اقدامات پلیسی در زمینه پیشگیری از کروناویروس در سطح کلانتری ها گفت: ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده در اختیار نیروهای انتظامی و پرسنل کلانتری ها قرار گرفته و روزانه در چند نوبت کلانتری ها سم زدایی می شوند و همه ماموران موظف به استفاده از دستکش و ماسک هستند.

سرهنگ نادری ادامه داد: به شهروندان در زمان مراجعه به کلانتری ها دستکش و ماسک ارائه می شود و قبل از ورود آزمایش طب سنج از آنها صورت می گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 556809 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟