عقل جن هم نمی رسد / جا به جایی مواد مخدر در روزهای  کرونایی در مشهد

به گزارش رکنا، کرونا بازار خیلی‌ها را کساد کرد. قاچاقچیان موادمخدر هم از این قاعده مستثنا نبودند.

کاهش چشمگیر تردد خودروها در جاده‌های خراسان‌ رضوی در ایام نوروز با رکورد هفتاددرصدی، امکان مخفی‌کاری و جابه‌جایی موادمخدر را از این سودجویان گرفت.

در همین راستا، علاوه بر کشف یک تن ماد‌ه مخدر در پی چندین عملیات که دیروز گوشه‌ای از جزئیات آن منتشر شد، مأموران با شناسایی یک خودرو‌‌‌ تریلی یخچال‌دار موفق به کشف رازی شوم در دل سرد این خودرو شدند.

این عملیات با هماهنگی سردار محمدکاظم تقوی، فرمانده انتظامی خراسان‌ رضوی، انجام شد و مأموران مرکز عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‌ رضوی، به اطلاعات محرمانه‌ای دست یافتند که حکایت از شرارت عده‌ای از قاچاقچیان داشت.

این افراد که متوجه منع عبور و مرور در جاده‌ها شده بودند، با جاسازی موادمخدر در یک تریلی یخچال‌دار که به علت جابه‌جایی مواد فاسد‌شدنی اجازه تردد داشت، قصد داشتند میزان زیادی ماده مخدر را به مشهد وارد کنند.

مأموران در عملیاتی مقابله‌ای چتر اطلاعاتی خود را گشوده و با کسب اطلاعات بیشتر، موفق به ردزنی مسیر تردد این خودرو شدند که از استان‌های جنوبی به سمت مشهد در حرکت بود. شناسایی تریلی مورد نظر به آغاز تعقیب نامحسوس این خودرو منجر شد.

مأموران تا ورودی مشهد آن را زیر نظر گرفتند و با دریافت دستورهای ویژه، این خودرو را در یکی از ورودی‌های مشهد که به علت گرفتن تست سلامت از سرنشینان سایر خودروها دارای ترافیک بود، متوقف کردند.

با انتقال خودرو به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‌ رضوی، در بازرسی از این تریلی، 636 کیلو تریاک که در بدنه خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد. راننده تریلی نیز دستگیر شد و پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی سایر متهمان دخیل در این پرونده آغاز کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

محمدجواد ابوعطا

 

 

کدخبر: 556442 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟