وقتی داماد جوان به سراغ مادرزنش رفت / فاجعه زیر پتو رخ داده بود + عکس تبهکار فرار بدون پوشش

به گزارش رکنا، نگرانی در چهره زن جوان موج می زد. او ششم فروردین، هرچه با مادرش تماس می گرفت کسی پاسخ گو نبود. دلشوره عجیبی داشت و هر لحظه افکار مختلفی به ذهنش خطور می کرد.

هر ساعتی که می گذشت بر اضطراب و نگرانی زن جوان افزوده می شد. او به خاطر شیوع ویروس کرونا، نمی توانست به خانه مادرش برود تا این که به همسرش زنگ زد و از او خواست به منزل مادرش برود و خبری بگیرد.

مرد جوان هم که با سخنان همسرش نگران شده بود عصر هفتم فروردین به سوی خیابان شهید علیمردانی مشهد حرکت کرد اما هرچه زنگ طبقه همکف منزل دو طبقه را به صدا در آورد، باز هم کسی پاسخ نداد.

داماد جوان که دیگر اضطراب خاصی در چهره اش نمایان شده بود، از محل شیشه شکسته در حیاط را گشود و وارد پذیرایی شد.

فردی زیر لحاف خوابیده بود و داماد جوان به خیال این که او «ابراهیم تبر» (برادرزن معتادش) است از کنار او عبور کرد ولی هیچ اثری از مادرزنش نبود. در یک لحظه ناگهان چشم مرد جوان به انگشتان پایی خیره ماند که از زیر لحاف بیرون آمده بود. داماد جوان هراسان پتو را کنار زد و در میان وحشت و ناباوری با پیکر بی جان و غرق در خون مادرزنش رو به رو شد. او با چشمانی اشکبار در حالی که به شوک فرو رفته بود، ماجرا را به پلیس و اعضای خانواده اش اطلاع داد.

دقایقی بعد نیروهای کلانتری میرزاکوچک خان مشهد با دستور سرهنگ محسن باقی زاده حکاک (رئیس کلانتری) عازم خیابان شهیدعلیمردانی شدند و با حفظ صحنه حادثه مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد گزارش دادند.

عقربه های ساعت حدود 19 شب را نشان می داد که با حضور قاضی کاظم میرزایی و عوامل بررسی صحنه جرم در محل جنایت، تحقیقات گسترده ای در این باره آغاز شد. بررسی های میدانی مقام قضایی بیانگر آن بود که پیرزن 63ساله به همراه پسر 37ساله معتادش زندگی می کرد و پسر دیگرش نیز در منزل نامزدش حضور داشت. گم شدن تلویزیون منزل پیرزن، تنها سرنخ مهمی بود که کارآگاهان پلیس آگاهی با دستور قاضی میرزایی به کنکاش در این باره پرداختند.

گروه ویژه کارآگاهان به سرپرستی سرهنگ ولی نجفی (افسر پرونده) بررسی وضعیت اجتماعی و اخلاقی اطرافیان مقتول را در دستور کار قرار دادند چرا که طبق دستورات محرمانه قاضی میرزایی، احتمال جنایت خانوادگی قوت گرفته بود.

در این میان خبری از ابراهیم (پسر 37ساله پیرزن) نبود و تلاش ها برای یافتن او در پاتوق های سیاه نیز بی نتیجه ماند. بررسی های غیرمحسوس نشان می داد، جوان 37ساله که به «ابراهیم تبر» معروف است، سوابق متعدد ترک اعتیاد دارد و از وضعیت اجتماعی مناسبی برخوردار نیست. همه اعضای خانواده از اعتیاد او در رنج بودند اما مادرش به هر زحمتی بود، فرزندش را تحمل می کرد.

تعداد زیادی از پاتوق های استعمال موادمخدر مورد بررسی های شبانه روزی پلیس قرار گرفت ولی اثری از «ابراهیم تبر» نبود. او که مظنون اصلی این پرونده جنایی است، جا و مکان مشخصی ندارد و سرگردان است.

در همین خصوص، قاضی کاظم میرزایی ضمن صدور دستور انتشار تصویر بدون پوشش این متهم فراری در رسانه ها، از شهروندان خواست چنان چه اطلاعی از مخفیگاه وی دارند با تلفن های 110، 21825290 یا 09370099571 پلیس آگاهی خراسان رضوی تماس بگیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سجادپور

کدخبر: 556323 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟