فرزین و رامین روزهای کرونایی تهرانی ها را وحشتناک کردند + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ ناصری در تشریح خبر سرپرست پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران گفت: روز 7 فروردین ماه امسال یک فقره پرونده به همراه دو نفر مظنون به سرقت از اماکن توسط کلانتری 148 انقلاب برای رسیدگی تخصصی به پایگاه سوم ارجاع شد.

ناصری ادامه داد: محتویات پرونده حکایت از آن داشته که مأموران گشت کلانتری حین گشت زنی در محدوده خیابان ولیعصر به خودروی پراید با دو نفر سرنشین مظنون که بلافاصله خودرو متوقف و در بازرسی از خودروی مذکور تعداد 7 کیسه برج ده کیلوی کشف شد و خود را رامین و فرزین هر دو 30 ساله معرفی کردند.

در تحقیقات صورت گرفته از متهمان ادعا کردند شغل ما برنج فروشی است و بصورت گردشی اقدام به فروش برنج ها می کنیم.

کارآگاهان در شاخه دیگر از تحقیقات پلیسی خود با بررسی سوابق کیفری هردو مظنون مشخص شد فرزین دارای یک فقره سابقه سرقت در زمینه اماکن است.

وی افزود: کارآگاهان با این سرنخ به سراغ فرزین رفتند و در ادامه تحقیقات وی به ناچار لب به اعتراف گشود و ضمن قبولی سرقت به اتفاق همدست اش گفت: در حدوده یکماه است به این شیوه در حال سرقت هستیم.

با مشخص شدن این موضوع رامین هم چاره ای جز بیان حقیقت را نداشته و به 6 فقره سرقت از انباری منازل در محدوده خیابان ولیعصر و بلوار کشاورز اعتراف کرد و اظهار داشت: با شناسایی درب پارکینگ های فاقد ایمنی وارد پارکینگ شده و با تخریب قفل انباریها اقدام به سرقت اموال از قبیل: برنج- دوچرخه- ابزار آلات صنعتی- ضبط و پخش – آیفون تصویری و... کرده و اموال را به مالخری بنام جمشید 40 ساله در محدوده جنوبی شهر به قیمت پایینتری فروخته و پول حاصله را صرف خوشگذرانی می کردیم.

بدنبال اظهارات سارقان با هماهنگی بازپرس شعبه نهم دادسرای ناحیه شش تهران دستور دستگیری خریدار اموال مسروقه صادر شد که بلافاصله مالخر در مخفیگاه اش دستگیر و به جرم خود معترف و اموال مسروقه قابل توجهه ی کشف و به پایگاه منتقل گردید.

سرهنگ کارآگاه کیانوش ناصری در پایان گفت : با توجه به اعتراف صریح متهمان به جرم خود و کشف اموال مسروقه به ارزش تقریبی یکصد میلیون تومان و شناسایی مالباختگان ، اموال با دستور بازپرس پرونده به شکات مسترد گردید و متهمان با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 556025 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟