بازداشت 13 زندانی فراری در سقز / همه را می گیریم ! + فیلم لحظه فرار
حجم ویدیو: 2.69M | مدت زمان ویدیو: 00:00:25

به گزارش رکنا، محمد جباری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان به تشریح جزئیات جدیدی از حادثه فرار عده‌ای از زندانیان زندان سقز پرداخت و اظهار داشت: روز گذشته در ساعت 19:24 دقیقه، 74 نفر از زندانیان زندان سقز با شکستن درب اصلی و ضرب و شتم مأموران، از زندان فرار کردند.

وی از افزایش شمار دستگیری زندانیان متواری زندان این شهرستان خبر داد و افزود: تاکنون 10 نفر از زندانیان متواری توسط نیروهای انتظامی و اطلاعات سپاه دستگیر و 3 نفر دیگر نیز خود را تسلیم و به زندان معرفی کرده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان با بیان اینکه پس از این رخداد بلافاصله مراجع نظامی، انتظامی و اطلاعاتی حسب پیگیری مقامات قضایی ورود پیدا کردند، گفت: زندانیان دستگیرشده تحت بازداشت و بازجویی هستند تا علت حادثه مورد بررسی قرار گیرد.

جباری با بیان اینکه دیگر زندانیان متواری نیز شناسایی و تحت تعقیب هستند، تصریح کرد: چنانچه زندانیان متواری خود را تحویل و به زندان برگردند، جرم ارتکابیشان برابر دستورالعمل و مقررات، مشمول ارفاق و تخفیفات قانونی قرار گرفته و فرار آنان از زندان مانع عفو جرم اصلی قبلیشان نشده اما اگر برنگردند، پس از دستگیری به مجازات جرم جدید هم محکوم و مشمول بخشنامه عفو نخواهند شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 554665 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟