به گزارش گروه ترجمه رکنا ، طبق اعترافات مرد 40 ساله، او زمانی که برای رفتن به محل کارش به سراغ ماشین همسرش رفته بود با صحنه ای عجیب رو به رو شد که خشمش را برانگیخت.

این مرد در اعترافاتش گفت که در صندلی عقب ماشین، لباس خاص همسرش را پیدا کرده بود که به طور مشکوکی روی صندلی آویزان بود انگار که خیلی عجله ای از تن کنده شده بود.

او ابتدا فکر کرد که شاید لباس در ماشین جا مانده، اما وقتی که دقیق تر به موضوع فکر کرد، فهمید که حتی جا ماندن لباس هم مشکوک است و حتما همسرش به او خیانت کرده است.

زمانی که یادش آمد، شب قبل همسرش هم دیر به خانه آمده بود، انگار که مطمئن شده بود او سرش جایی گرم بوده که فراموش کرده لباس شخصی‌اش را از ماشین بردارد و صحنه جرم  را پاک کند.

زمانی که به سراغ همسرش رفت او از این که لباسش در ماشین بوده اظهار بی اطلاعی کرد اما او اصلا نمی توانست قبول کند که چرا باید همچین لباسی در ماشین جا بماند ، از شدت عصبانیت او را مورد ضرب و شتم شدیدی قرار داد که به علت برخورد سر زن جوان به لبه میز ، از شدت خونریزی کشته شد.

دخترشان که شاهد این اتفاقات بود با زبان بچگانه اش گفت که چون عاشق لباس های مادرش بوده، تصمیم گرفته یواشکی لباس های مادرش را در حیاط بپوشد و قدم بزند اما به دلیل این که مادرش او را دعوا نکند، از باز بودن در ماشین سواستفاده کرد، و لباس را به قول خودش جاساز کرد.

زمانی که مرد جوان متوجه قضایا شد از شدت پشیمانی قصد خودکشی داشت که با رسیدن آمبولانس، تکنسین اورژانس توانست او را مهار و به پلیس تحویل دهد. مامور پلیس پس از ثبت گزارشات او را برای حکم قضایی به دادگاه فرستاد. دادگاه او به زودی برگزار خواهد شد.

کدخبر: 554441 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟