حجم ویدیو: 6.76M | مدت زمان ویدیو: 00:00:56

روز‌های ابتدایی شیوع کرونا در ایران بود که بنا به صلاحدید مسئولین و برای جلوگیری از گسترش این ویروس، زیارت ضریح مطهر حضرت معصومه (س) محدود شد. همان زمان تصاویری منتشر شد که نشان از آن داشت که فردی بی توجه به توصیه‌های پزشکی و از روی جهالت، ضریح مطهر را لیس می‌زند.

همین چند ثانیه فیلم باعث شد که رسانه‌های ضد ایران فرصت را غنیمت شمرده و چند روزی به تخریب جریان مذهبی کشور بپردازند. البته چندی نگذشت که با دستگیری فرد مذکور، مشخص شد که وی وابسته به جریانی است که در ظاهر عنوان شیعه را یدک می‌کشند، اما در واقعیت سرشان در آبشخور انگلیسی‌ها است.

شب گذشته عده‌ای به بهانه اعتراض به تعطیل شدن زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س)، به حرم یورش برده، درب‌های حرم را شکسته و به ساحت مقدس کریمه اهل بیت (ع) بی‌حرمتی کردند.

این اقدام موهن در مشهد مقدس هم دیده شد. در حرم مطهر ثامن‌الحجج (ع) نیز عده‌ای با گستاخی تمام با جسارت به ساحت حرم مطهر، به بهانه اعتراض به محدود شدن زیارت حرم امام رضا (ع)، خطا‌هایی مرتکب شدند که یقیناً قلب هر شیعه‌ای را به درد می‌آورد.

هنوز چند روزی از سخنان رهبر انقلاب اسلامی و توصیه‌های مراجع و علما مبنی بر عمل به توصیه‌های مسئولین بهداشتی کشور نمی‌گذرد که عده‌ای خود رأی دست به چنین اقداماتی که نه مورد قبول شریعت است و نه مورد پسند اهل بیت (ع) می‌زنند. همان‌هایی که هیچ زمانی در صرات درست حرکت نکردند.

عده‌ای که همواره یا درحال تفریط بودند و یا افراط گونه عمل می‌کردند و نتیجه کارشان هم چیزی جز هزینه سازی نبوده است.

جماعتی که شب گذشته به حریم مقدس امام رئوف و حضرت معصومه (س) جسارت کردند، خوب است که کلاه‌شان را قاضی کنند. کار‌های شب گذشته‌شان مورد پسند اهل بیت بوده، یا اینکه بیشتر تأمین کننده خوراک برای کسانی بوده است که همیشه در پی بدنام کردن تشیع می‌باشند؟

حکایت این جماعت، حکایت همان‌هایی است که با داعیه دفاع از اسلام در برابر بهائیت، در سال ۵۷، بر خلاف پیام امام خمینی مبنی بر عدم برگزاری جشن نیمه شعبان [که در اعتراض به سرکوب مردم توسط رژیم پهلوی صادر شده بود]، با برپایی جشن، موجب تفرقه در بین نیرو‌های مذهبی شدند.

خطاکاران دیشب با تجمع در مقابل حرم‌های مطهر در پی این بودند که خود را به‌عنوان جریان مذهبی جا بزنند. حال آنکه تنها دغدغه این روز‌های مذهبی‌های واقعی، خدمت رسانی به مردم و تلاش برای شکست دادن ویروس کرونا است. این را می‌شود از فعالیت‌های جهادی‌شان در مساجد فهمید.

این متحجرین با وجود تأکیدات چندباره رهبر انقلاب اسلامی و اکثر مراجع عظام تقلید بر رعایت اصول بهداشتی برای مقابله با شیوع کرونا، اقدام به تجمع در مقابل حرمین مطهر کرده و با گستاخی تمام وجهه دین و شریعت را نشانه رفتند.

دیالوگ ماندگار مختار برای این روزهاست که دیروز ضریح را لیس میزدند و امروز درب حرم حضرت معصومه را شکستند:برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 551877 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟