این مرد موسفید را می شناسید؟ / او جادوگر تهران است! / طرح زوج و فرد او جالب بود + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "حسین شمسایی فر" رئیس کلانتری 161 ابوذر ، گفت: در پی گزارش های مردمی در خصوص فعالیت مرد 50 ساله رمال و دعانویس در یک مغازه منبت کاری تیمی از ماموران کلانتری 161 ابوذر برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی توضیح داد: ماموران در بررسی های پلیسی پی بردند مالک مغازه منبت کاری در حوالی خیابان فلاح مشغول به دعانویسی و فال بینی است و جمعیت زیادی از مردم به این مغازه در رفت و آمد هستند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم روزهای فرد را مختص آقایان و روزهای زوج را برای زنان اختصاص داده است، ادامه داد: اهالی محل با توجه به مراجعه کنندگان و شلوغی مغازه نسبت به این موضوع معترض شده اند.

رئیس کلانتری 161 ابوذر ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضائی عملیات دستگیری متهم آغاز شد و مرد 50 ساله در مغازه منبت کاری دستگیر و در بازرسی از آنجا 10 جلد کتاب خطی با قدمت 150 سال و 13 میلیون تومان وجه نقد کشف شد.

سرهنگ شمسایی فر گفت: متهم به همراه اموال کشف شده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 551846 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟