به گزارش گروه حوادث رکنا، سردار "علی ذوالقدری" گفت: در رصدهای اطلاعاتی مشخص افرادی در 3 انبار در محدوده پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی مقدار فراوانی ژل های ضد عفونی کننده و دستکش های یک بار مصرف و غیره دپو و جمع آوری کرده اند.

رئیس پلیس امنیت عمومی با اشاره به اینکه مراقبت های ویژه پلیسی آغاز و ماموران موفق شدند، هر 3 انبار که اقلام بهداشتی و پژسکی در آن پنهان شده بود، شناسایی کنند، گفت: مالک این انبارها نیز شناسایی و رفت و آمد آنها در کنترل در آمد.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و اداره تعزیرات به انبارهای اعلام شده رفته و در مجموع موفق شدند، 115 هزار جفت دستکش لاتکس، 136 هزار و 800 جفت دستکش یکبار مصرف، 180 عدد دستگاه تب سنج، 2 هزار و 760 عدد ماسک ان 95، 200 عدد لباس مخصوص بیمارستان و تعداد 4 هزار و 800 عدد پلیت که در این انبارها موجود بود، به دست آوردند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 10 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سردار ذوالقدری با اشاره به اینکه در این رابطه 4 متهم اصلی پرونده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت، اضافه کرد: کشف سایر جزئیات پرونده و دستگیری همدستان متهمان در دستور کار قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 551102 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟