شبیخون پلیس تهران به دخمه کفتارهای کرونایی

سردار حسین رحیمی، رییس پلیس پایتخت گفت:نیروی انتظامی از ابتدایی‌ترین روز‌ها در بحث مبارزه با ویروس کرونا تلاش کرد.

رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: این روز‌ها تعداد محتکران کمتر شده و ضد عفونی کردن اماکن به طور مستمر انجام می شود.

او با بیان اینکه این کار روز به روز با جدیت بیشتر دنبال می شود، گفت: باورم بر این است که این موضوع فقط با همکاری، همراهی و جدی گرفتن موضوع توسط همه‌ی مردم حل می شود.

سردار رحیمی افزود: ما در بخش اول، انبار‌هایی که مواد بهداشتی و غذایی در آن ها نگهداری می شد را کنترل کردیم و بیش از ۹۸ درصد از آن‌ها با رعایت ضوابط و مقررات در بین مردم اقلام را توزیع می کردند.

رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: توانسته‌ایم بالغ بر ۸۷ میلیون ماسک و دستکش را تا به امروز کشف کنیم.

او با بیان اینکه تمام کشفیات تحویل دانشگاه علوم پزشکی شده است، گفت: در حال حاضر ۲۰۱ متهم در این رابطه دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

سردار رحیمی گفت: عده‌ای در فضای مجازی دل مردم را خالی می کنند و در این بخش با تلاش همکاران ۲۷ نفر از انتشار دهندگان اخبار منفی و اکاذیب را دستگیر کردیم.

رئیس پلیس تهران بزرگ ادامه داد: همچنین ۶ نفر از ادمین‌ها و انتشار دهند‌های تصاویر و صدا‌های جعلی را دستگیر شدند.

او با بیان اینکه فردی با عنوان داروساز جعلی نیر دستگیر شده است، گفت: ما با وجود اینکه ضرورت دارد از همکاران مراقبت کنیم، قرارگاهی را با مدیریت بهداری فاتب تشکیل دادیم.

سردار رحیمی بیان کرد: برای همین منظور تا الان بیش از ۷ هزار بسته بهداشتی و ۳۰ هزار ماسک و ۲۸۰۰ قرص کلر در بین مراکز توضیع شده است.

او ادامه داد: تمام پایگاه ها دارای تب سنج هستند که بیش از ۱۸۰ دستگاه و ۱۷ اکیپ سیار فعال شده که اماکن انتظامی را به طور مرتب ضدعفونی می کنند.

رییس پلیس تهران بزرگ گفت: نیروی انتظامی با تمام توان در کنار مردم است و تلاش کردیم بسیاری از خدمات را غیر حضوری کنیم.

او گفت: قرار بود از امروز هیچ گونه خدماتی در ستاد ترخیص خودرو صورت نگیرد وشهروندان از دفاتر خدمات الکترونیک خدمات دریافت کنند، اما تمهیدات آماده نشد.

سردار رحیمی با بیان اینکه ضدعفونی کردن مناطقی مانند شوش و هرندی و ... را در دستور کار داریم، گفت: مردم بدانند شایعه‌هایی نظیر تعطیلی پمپ بنزین و. ..درست نیست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 551065 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟