پیدا شدن کودک ربوده شده پس از 15 سال + عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، پلیس چین یک کودک را که درسال 2005 توسط گروهی از آدم ربایان ربوده شده بود پس از 15 سال پیدا و به خانواده اش تحویل داد.

بر اساس گزارش پلیس، این کودک 15 سال پیش در مقابل درب خانه اش توسط گروهی از آدم ربایان ربوده شد و او تنها کودکی نبود که در سال 2005 ربوده شده بود بلکه 8 کودک دیگر نیز در آن سال توسط گروهی دیگر از آدم ربایان ربوده شدند.

گفتنی است که خانواده کودک پس از ربوده شدن فرزندشان جستجوهای خود را برای یافتن کودکشان آغاز کردند تا این که پس از 15 سال پلیس توانست کودک ربوده شده را پیدا کنند.

گزارش پلیس چین حاکی از آن است که تست DNA انجام شده ثابت کرد این نوجوان همان کودکی است که 15سال پیش ربوده شده بود و پس از قطعی شدن این موضوع پلیس از والدین این نوجوان خواست تا بلافاصله در اداره پلیس حضور پیدا کنند.

پدر این نوجوان پس از تایید تست DNA  پ در مصاحبه با یکی از رسانه‌های محلی چین ضمن ابراز خوشحالی از پیداشدن پسرش گفت : پیش از آن که من پسرم را از نزدیک ببینم، با خودم فکر می‌کردم که صحبت کردن با او چطور است نمی دانستم او دیگر یک پسر بالغ شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 550685 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟