آمار عجیب پلیس تهران /  میزان سرقت در خلوتی کرونایی فرقی نداشت! +عکس

به گزارش اختصاصی رکنا، هر ساله در آستانه نوروز شاهد افزایش سرقت های مختلف در خیابان های پایتخت بودیم و پلیس برای مبارزه با سارقان طرح هایی را به اجرا می گذاشت اما آمار نشان از آن داشته که پایان سال برای دزدان فصل کاری محسوب شده و دست به اقدامات تبهکارانه خود می زنند.

روزهای پایانی سال با توجه به تردد زیاد مردم به خیابان ها برای خرید و همراه داشتن پول نقد و مراجعه به بانک ها و مراکز تجاری سارقان دست به کار شده و انواع جرایم را از قبیل زورگیری، جیب بری، گوشی قاپی، کیف قاپی و سرقت خودرو و خانه را به اجرا می گذارند.

اما پایان سال 98 با توجه به شیوع کروناویروس در کشور و پایتخت مردم کمتر به مراکز تجاری و بانک ها مراجعه می کنند و خیابان ها، مراکز تجاری و بازار تهران نسبت به سال های قبل خلوت تر دیده می شود اما سوال اینجاست که آیا با شیوع کروناویروس در پایتخت آیا جرائم نیز نسبت به سال گذشته کمتر شده است یا نه؟

سردار حسین رحیمی رییس پلیس تهران در خصوص این سوال به خبرنگار رکنا گفت: نیروهای پلیس با تمام وجود و شبانه روز برای مبارزه با احتکار کنندگان اقلام سلامت محور و در کنار این ماموریت مهم با گشت های پلیسی محسوس و نامحسوس برای برقراری امنیت و آرامش و دستگیری سارقان مشغول به کار هستند.

وی افزود: با شیوع کروناویروس احتمال می رفت جرایم در شهر کمتر شود اما آمارها نشان از آن دارد که هیچ تغییری در آمار سرقت ها صورت نگرفته و نمی توان اعلام کرد که کروناویروس نقشی در کروناویروس دارد.

حال 2 سوال در ذهن باقی می ماند که آیا دزدان شگردهای دیگری برای اعمال مجرمانه خود به کار گرفتند یا هنوز کروناویروس را جدی نگرفتند؟

آیا پلیس روش جدیدی برای مبارزه با دزدان باید طراحی کرد؟برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 550454 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟