فیلم لحظه تیراندازی به جوان ماهشهری در روز روشن +عکس
حجم ویدیو: 4.76M | مدت زمان ویدیو: 00:00:47

به گزارش گروه حوادث رکنا، 6 اسفند ماه امسال تیراندازی هولناکی روبروی پاساژ نفت شهرستان ماهشهر به گوش رسید و اهالی منطقه با دیدن صحنه هولناک تیراندازی مرگبار از پلیس درخواست کمک کردند.

در این تیراندازی مرگبار که در روز روشن در یکی از خیابان های شلوغ ماهشهر رخ داد پسر جوانی به نام رضا که قصد رفتن به محل کارش را داشت هدف گلوله های مرگبار قرار گرفت.

یکی از اعضای خانواده رضا در خصوص این تیراندازی مرگبار به خبرنگار رکنا گفت: ساعت 12 ظهر بود که رضا 34 ساله قصد رفتن به مغازه کامپیوتری اش در پاساژ نفت در منطقه ناحیه ماهشهر برود و که یک خودروی پراید که شنیدیم پلاکش سرقتی بوده با شیشه های دودی به رضا نزدیک می شود.

وی افزود: 3 مرد داخل خودرو بودند و در ابتدا یکی از سرنشنیان خودرو یک گلوله به کمر رضا شلیک می کند و سپس پسر جوانی که صورتش را پوشانده بوده در کمال آرامش از خودرویش پیاده شده و با در دست داشتن اسلحه و در برابر دیدگان مردم رضا را به رگبار می بندد که در این صحنه یکی از مغازه داران برای دخالت به سمت مرد مسلح می رود که جوان نقابدار یک گلوله به پای این مرد تیراندازی می کند او او را نیز زمینگیر می کند.

این مرد ادامه داد: مرد مسلح بعد از قتل رضا و زخمی کرد مرد جوان به آرامی سوار بر خودروی پراید شده و با سرعت از محل فرار می کنند و با گذشت نزدیک به دوهفته هنوز هیچ سرنخی از عاملان جنایت به دست نیامده است.

بنا به این گزارش، تحقیقات پلیسی برای دستگیری عاملان این تیراندازی مرگبار ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 549200 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟