کوچولوهای گنده لات تهران وحشت آفرینی کردند / 12 خودرو خورد و خمیر شد

سرهنگ کیومرث حسنوند سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: ساعت 23 یکشنبه 11 اسفند ماه سالجاری خبری مبنی بر تخریب 12 خودروی سواری پارک شده در خیابان شمشیری منطقه مهرآباد به مرکز فوریت های پلیسی 110 مخابره شد و خیلی زود تیم از ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند 12 خودروی پارک شده در کنار خیابان با قمه و چوب اقدام هدف قرار گرفته شده است که تیمی از ماموران پایگاه پنجم پلیس امنیت تهران نیز با توجه به حساسیت موضوع در محل حاضر و تحقیقات فنی و اطلاعاتی در منطقه صورت گرفت.

سرکلانتری پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: ماموران در تحقیقات میدانی پی بردند که عصر همان روز 3 نوجوان با چند جوان دیگر با هم درگیر شدند و 5 نوجوان برای انتقام گیری و ایجاد ترس و وحشت اهالی منطقه سوار بر 3 موتور اقدام به تخریب خودروهای پارک شده در خیابان کرده اند.

این مقام پلیسی ادامه داد: تیم های پلیسی با شناسایی متهمان و پس از چند ساعت از زمان تخریب خودروها در عملیاتی هماهنگ 5 پسر نوجوان که 16 و 17 ساله هستند دستگیر شدند.

سرهنگ حسنوند درپایان به خانواده ها توصیه کرد و گفت: خانواده ها باید مراقبت و نظارت بیشتری به فرزندان خود در سنین نوجوانی و کودکی کنند چرا که آنها بیشتر تمایل به حضور در جمع داشته تحت تاثیر رفتار دیگران دست به اقدامات جبران ناپذیر می زنند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 548199 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟